تمامی مطالب

سرویس گوگل فای به نام گوگل فای وایرلس تغییر نام داد

سرویس MVNO شرکت گوگل پس از سومین تغییر نام تجاری طی مدت 8 سال گذشته اکنون با نام گوگل فای وایرلس شناخته می‌شود. گوگل به منظور گرامیداشت نام جدید، قابلیت اتصال اسمارت‌واچ، eSIM آزمایشی برای مدت یک هفته و یک برنامه به‌روزرسانی شده برای پیمایش آسان‌تر در طرح‌ها را به سرویس خود اضافه نموده است.

اکنون تعرفه‌های بی‌سیم نه‌ تنها از پیکسل واچ بلکه از ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ 5 سامسونگ نیز پشتیبانی خواهند کرد. قابلیت پشتیبانی از کلیه ابزارهای پوشیدنی هوشمند به طرح نامحدود در حال تعمیم است؛ در حالی‌که این ویژگی پیش‌تر تنها در طرح‌های Unlimited Plus و Flexible قابل دسترس بود. بدین‌ترتیب دستگاه‌ها بدون نیز به گوشی و پرداخت هزینه اضافی می‌توانند از قابلیت اتصال به سرویس بهره‌مند شوند.

کاربران با افزودن خط جدید به هر طرح می‌توانند یک گوشی را به‌صورت رایگان دریافت کنند. گزینه‌های قابل دسترس شامل گوگل پیکسل 6a، سامسونگ گلکسی A14 و موتو جی پاور هستند. با این‌حال گوشی‌ها بایستی تا 24 ماه آینده در قالب طرح قابل دریافت باشند. ارزش هر دستگاه به‌صورت ماهیانه از طریق اعتبار قبض بازپرداخت می‌شود.

انصراف زودهنگام بدان معناست که کاربران بسته به زمان باقیمانده از طرح بایستی مابه‌ تفاوت قیمت گوشی را پرداخت نمایند. اپلیکیشن Google Fi Wireless بیش‌تر برای خانواده‌ها مناسب بوده و به مالک امکان می‌دهد تا برای برقراری تماس یا ارسال پیامک توسط کودکان عضو گروه، محدودیت‌هایی را اعمال کند.

برنامه بازطراحی شده کماکان در حال انتشار بوده و بایستی طی ماه‌های آینده در دسترس عموم کاربران قرار گیرد.

منبع GSMArena

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا