تمامی مطالب

عرضه گلکسی زد ها با رنگ بندی های مختلف

سامسونگ در تدارک رونمایی از جدیدترین نسل گوشی‌های تاشو سری گلکسی Z خود است. این دستگاه‌ها شامل گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 هستند. اما اکنون پیش از رونمایی رسمی از این گجت‌ها، مدل‌های رنگی قابل عرضه برای گوشی‌های تاشو آینده سامسونگ فاش شده است.

گزارش‌های اخیرا منتشر شده شامل رندرهای لو رفته از سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 هستند و اکنون مدل‌های رنگی احتمالی برای دستگاه‌های آینده سری گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ نیز اعلام شده است. این اطلاعات توسط راس یانگ؛ مدیرعامل و بنیان‌گذار موسسه تحقیقاتی Display Supply Chain Consultants در شبکه اجتماعی توییتر به اشتراک گذاشته شده است.

وی با انتشار توییتی اعلام کرد که گلکسی زد فلیپ 5 در 4 گزینه رنگی مختلف و گلکسی زد فولد 5 نیز تنها با 3 رنگ‌آمیزی متفاوت روانه بازار خواهند شد. مدل ارزان‌قیمت‌‌تر یعنی گلکسی زد فلیپ 5 در مدل‌های رنگی خاکستری، بژ، سبز روشن و صورتی روشن تولید می‌شود. از سوی دیگر مدل تاشو پرچمدار یعنی گلکسی زد فولد 5 تنها با 3 مدل رنگی بژ، مشکی و آبی روشن در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

راس یانگ می‌افزاید که این گزینه‌ها صرفا نشان‌دهنده رنگ‌آمیزی گوشی‌های تاشو آینده بوده و سامسونگ احتمالا در جریان رونمایی از گجت‌های سری گلکسی Z از اسامی پر زرق و برق برای رنگ‌آمیزی آنها استفاده خواهد کرد. بایستی توجه داشت که این اطلاعات از یک گزارش تائید نشده به‌دست آمده است؛ بنابراین نسبت به صحت و سقم آنها بایستی با دیده تردید نگاه کرد.

با این‌حال جزئیات ارائه شده توسط راس یانگ معمولا به‌دلیل منابع اطلاعاتی معتبر و متعدد وی در زنجیره تامین شرکت‌های مختلف به شکل کاملا دقیق در نظر گرفته می‌شوند. در نتیجه اطلاعات لو رفته برای نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ نیز می‌توانند کاملا معتبر قلمداد شوند.

 

منبع Gizmochina

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا