تمامی مطالب

تصاویر واقعی از گوشی گوگل پیکسل 7a لو گرفت

افشای اکثر جزئیات مربوط به دستگاه‌های جدید، ماه‌ها پیش از عرضه رسمی آنها رویه‌ای است که معمولا در مورد محصولات گوگل صدق می‌کند. گوشی میان‌رده آینده این شرکت موسوم به پیکسل 7a احتمالا پیش از فصل تابستان پیش رو روانه بازار می‌شود؛ چرا که گوگل پیکسل 6a در ماه مه سال میلادی گذشته معرفی شد.

با این‌حال اکنون اطلاعات زیادی پیرامون گوگل پیکسل 7a منتشر شده است. آخرین اطلاعات لو رفته در خصوص پیکسل 7a شامل تصاویر زنده احتمالی و برخی مشخصات فنی این گوشی هستند.

بر اساس اعلام یک افشاگر، این گجت مجهز به یک پنل اولد 6.1 اینچی با رزولوشن 1080p و نرخ نوسازی 90 هرتزی خواهد بود. بعلاوه توان پردازشی این دستگاه از طریق تراشه پرچمدار سال 2022 کمپانی موسوم به تنسور G2 و حافظه داخلی UFS 3.1 تامین می‌شود.

پیکره‌بندی دوربین پشتی گوشی شامل ماژول اصلی 64 مگاپیکسلی با سنسور IMX787 سونی و لنز فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین اصلی این گجت در مقایسه با ماژول 12.2 مگاپیکسلی گوگل پیکسل 6a احتمالا پیشرفت قابل ملاحظه‌ای را تجربه خواهد کرد.

پشتیبانی از فناوری شارژ بی‌سیم 5 واتی احتمالا جالب‌ترین نکته در خصوص این گوشی محسوب می‌شود. گوگل پیکسل 7a با وجود دوربین فوق‌عریض مناسب، تراشه قدرتمند و فناوری شارژ بی‌سیم می‌تواند به یک گوشی همه‌جانبه و عالی در طیف مدل‌های میان‌رده تبدیل شود؛ البته تا زمانی که این محصول با برچسب قیمتی مناسب روانه بازار شود.

تصاویری که احتمالا متعلق به گوشی گوگل پیکسل 7a هستند.

منبع GSMArena

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا