تمامی مطالب

گوشی تاشو سامسونگ باید با رقیب جدید در بازار رقابت کند!

کمپانی چینی اوپو در طی این سال‌ها به تولید و طراحی گوشی‌های منحصر به‌فرد مشغول بوده و اکنون نیز اعلام کرده که گوشی تاشوی جدید این شرکت به صورت جهانی عرضه خواهد شد. همچنین گفته شده که این دستگاه که اوپو فایند N2 فلیپ نام دارد، می‌تواند با سامسونگ گلکسی Z فلیپ 4 نیز رقابت کند.

این گوشی که برای اولین بار در دسامبر سال گذشته تنها در چین عرضه شده بود، حالا قرار است در رویداد لندن، به بازار کشورهای دیگر در جهان نیز وارد شود. از نام دستگاه می‌توان به این موضوع پی برد که نحوه تا شدن آن، به صورت عمودی خواهد بود. با این طراحی، گرد و غبار کمتری روی صفحه نمایشگر می‌نشیند.

اوپو فایند N2 فلیپ به صفحه نمایش 3.26 اینچی مجهز شده که در نوع خود اندازه بسیار بزرگی دارد، در نتیجه، عملکرد بیشتری را نیز برای کاربران فراهم می‌کند. صفحه نمایش گوشی در حالت باز نیز 6.8 اینچی است. همچنین این صفحه امولد می‌تواند رزولوشنی برابر با 2520 در 1080 و رفرش ریت 120 هرتزی داشته باشد.

چیپست دستگاه از نوع مدیاتک دایمنسیتی 9000+ است. اگرچه هنوز اطلاعات خاصی از مقدار حافظه و رم دستگاه در دسترس قرار نگرفته، ولی خبر جدیدی درباره رم 8 گیگابایت به همراه فضای ذخیره‌سازی 256 گیگابایت این سری منتشر شده است.

ظرفیت باتری 4300 میلی‌آمپر ساعتی بوده که به شارژ سریع 44 واتی مجهز می‌شود. دوربین اصلی دستگاه، 50 مگاپیکسلی خواهد بود و گفته شده که اوپو در آن از سنسور IMX890 سونی بهره برده است. لنز دوم نیز شامل سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید سونی IMX355 است. دوربین سلفی دستگاه نیز 32 مگاپیکسلی خواهد بود که روی پنل جلویی قرار دارد.

اوپو تایید کرده که دستگاه می‌تواند تا چهار سال آپدیت نرم‌افزاری دریافت کرده و تا پنج سال نیز از لحاظ امنیتی توسعه ببیند. سیستم‌عامل دستگاه نیز ColorOS 13 مبتنی بر اندروید 13 خواهد بود.

براساس اخبار جدید و اطلاعاتی که منتشر شده، این گوشی می‌تواند رقیب خوبی برای سامسونگ گلکسی Z فلیپ 4 باشد! روی نمایشگر کوچکی که روی دستگاه تعبیه شده نیز می‌توان به پیام‌ها پاسخ داد، زمان را مشاهده کرد و یا موسیقی را متوقف کرد.

نکته مهمی که باید به آن اشاره کنیم این است که اوپو فایند N2 فلیپ از سامسونگ گلکسی Z فلیپ 4 ارزان‌تر است و قیمت 849 پوندی در بریتانیا خواهد داشت. گفته شده که این دستگاه در ایالت متحده در دسترس نخواهد بود، چون هنوز اوپو اطلاعاتی درباره این موضوع ارائه نکرده است. بی‌شک در روزهای آینده، خبرهای بیشتری از این دستگاه ارائه خواهد شد.

مشخصات اوپو فایند N2 فلیپ:

  • چیپست مدیاتک دایمنسیتی 9000+
  • نمایشگر امولد 6.8 اینچی با رفرش ریت 120 هرتزی و رزلوشن 2520 در 1080
  • ظرفیت باتری 4300 میلی‌آمپر
  • پورت USB Type-C
  • سیستم عامل ColorOS 13 مبتنی بر اندروید 13
  • دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سنسور IMX890 سونی (زاویه دیافراگم 1.8)، سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید سونی IMX355 (دیافراگم 2.2)
  • اتصال وای‌فای، بلوتوث 5.3 و 5G
  • ابعاد 166 در 75 در 7.4 میلی‌متر
  • رنگ‌‌بندی مشکی، بنفش و طلایی
  •  وزن 191 گرم
  • سرعت شارژ 44 وات
منبع androidpolice

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا