تمامی مطالب

اطلاعات جدید از نمایشگر آیفون 15

بر اساس اعلام وبسایت Apple Insider سری آیفون 15 پرو اپل احتمالا مجهز به نمایشگرهایی با روشنایی بالاتر نسبت به آیفون 14 پرو خواهد بود. آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس مجهز به روشن‌ترین نمایشگرها در میان مدل‌های مختلف آیفون هستند و حداکثر میزان روشنایی صفحه‌نمایش آنها به 2000 شمع بر مترمربع می‌رسد. اما در آیفون‌های پرو نسل آینده، حداکثر روشنایی نمایشگر احتمالا به 2500 شمع بر مترمربع افزایش خواهد یافت.

منبع افشاکننده این خبر، یکی از دست‌اندرکاران حوزه صنعت با شناسه ShrimpApplePro است. به گفته وی، پنل‌های جدید سامسونگ دیسپلی دارای روشنایی بی‌سابقه‌ای بوده و سامسونگ دیسپلی یکی از تامین‌کنندگان قدیمی نمایشگرهای مورد نیاز آیفون محسوب می‌شود.

وبسایت Apple Insider می‌افزاید که سامسونگ هم‌اکنون تابلوهای تبلیغاتی با حداکثر روشنایی 2500 شمع بر مترمربع را تولید می‌کند. بنابراین این شرکت جهت ساخت پنل‌های کوچک‌تر صرفا نیازمند بهینه‌سازی فرآیند تولید است. یک افشاگر دیگر با شناسه Ice Universe پیش‌تر اعلام کرد که در سال 2023 کیفیت نمایشگر آیفون‌های اپل از گوشی‌های سامسونگ پیشی خواهد گرفت. به گفته وی نمایشگرهای سامسونگی مورد استفاده توسط آیفون 15 پرو و آیفون 15 اولترا در مقایسه با نمایشگر گلکسی S23 اولترا دو نسل جدیدتر خواهند بود.

شایان به ذکر است که ShrimpApplePro برای نخستین بار به الگوی طراحی سری آیفون 14 و همچنین جزئیات مربوط به ابعاد بدنه آیفون 14 پرو اشاره کرد. در نهایت مشخص شد که این اطلاعات کاملا دقیق هستند. بعلاوه وی نخستین فردی بود که در رابطه با اپل واچ سری 8 اطلاعاتی را منتشر کرد.

منبع Gadgettendency

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا