تمامی مطالب

گوشی پرچم‌دار شیائومی با دوربین لایکا در کنگره جهانی موبایل 2023 معرفی می‌شود

وبسایت 91mobiles با استناد به اظهارات یک دست‌اندرکار حوزه صنعت گزارش داده که شیائومی در آستانه رونمایی از گوشی پرچم‌دار جدید خود مجهز به دوربین لایکا ضمن برگزاری رویداد MWC 2023 در شهر بارسلون است. اکنون می‌توان حدس زد که این گوشی، جانشین شیائومی 12S اولترا به‌شمار خواهد رفت.

صرفنظر از شایعات مطرح شده در خصوص به‌کارگیری لنزهایی با برند لایکا و سنسور اصلی 1 اینچی، پیرامون گوشی رده بالا آینده شیائومی جزئیات چندانی در دست نیست. بی‌تردید توان پردازشی این گوشی پرچم‌دار از طریق تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام تامین خواهد شد؛ اما فارغ از این موضوع برای طرح گمانه‌زنی‌های مختلف پیرامون مشخصات این گوشی، فضای زیادی وجود دارد.

البته این واقعیت که گوشی پرچم‌دار آینده شیائومی ضمن برگزاری کنگره جهانی موبایل 2023 معرفی خواهد شد؛ خبر خوشایندی قلمداد می‌شود. این موضوع بدان معناست که پرچم‌دار جدید برخلاف شیائومی 12S اولترا صرفا در بازار چین عرضه نشده و در سطح جهانی قابل خریداری خواهد بود. انتظار می‌رود که شیائومی در کنار گوشی هوشمند جدید خود از تبلت‌های شیائومی پد 6 و شیائومی پد 6 پرو رونمایی کند. مدل استاندارد این تبلت مجهز به تراشه اسنپدراگون 870 بوده و مدل پرو نیز احتمالا از تراشه پرچم‌دار سال 2022 کوالکام موسوم به اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 استفاده خواهد کرد.

منبع GSMArena

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا