تمامی مطالب

چد نفر در دنیا از گوشی‌های شیائومی استفاده می‌کنند؟

شیائومی اخیرا در یک گزارشی، تعداد کاربران MIUI فعال ماهانه را تا تاریخ 11 دسامبر منتشر کرده است.

شیائومی اخیراً اعلام کرده است که تعداد کاربران فعال ماهانه جهانی MIUI تا 11 دسامبر به 564 میلیون نفر رسیده است. MIUI برای اولین بار در سال 2010 معرفی شد و از آن زمان تاکنون محبوبیت آن افزایش یافته است. با گذشت سال‌های مختلف، پوسته سفارشی اندروید شیائومی کاربران بیشتری پیدا کرد و اعداد و ارقام جدید ثابت می‌کنند که یکی از محبوب‌ترین نرم افزارهای مبتنی بر اندروید موجود نیز هست.

این اعلامیه در جریان رویداد راه اندازی MIUI 14 منتشر شد. شیائومی می‌گوید در 12 سال گذشته، MIUI به پیشرفت صنعت ادامه داده است. هدف آن تعمیق بیشتر همکاری میان نرم افزار و سخت افزار است.

پوسته MIUI در 19 آگوست 2015 به مرز 100 میلیون رسید. سه سال بعد، این برند به سرعت به 200 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان رسید. تعداد کاربران فعال ماهانه جهانی MIUI یک سال بعد، در 28 اکتبر 2019، از 300 میلیون نفر گذشت. در اوایل سال 2020، تعداد کاربران فعال از مرز 400 میلیون و سال گذشته از مرز 500 میلیون عبور کرد.

این برند اخیراً آخرین نسخه MIUI 14 را متشر کرده است. این نرم افزار به عنوان بهینه‌ترین و ساده‌ترین نسخه MIUI تا به امروز معرفی شده است و دارای معماری سیستم به‌روز شده است. شیائومی می‌گوید MIUI 14 در مقایسه با نسل قبلی خود 60 درصد روان‌تر کار می‌کند.

این نرم افزار دارای پوشه‌های قابل تنظیم با آیکون‌های بزرگ و آپشن‌های ویجت جدید با اشکال و اندازه‌های مختلف است. این شرکت همچنین حیوانات خانگی جدیدی را در صفحه اصلی معرفی کرد که اساساً شخصیت‌های متحرکی هستند که در صفحه اصلی زندگی شما می‌کنند.

حفظ حریم خصوصی نیز بدون ذخیره اطلاعات کاربر در فضای ابری بهبود یافته است. تمام اقدامات به صورت محلی بر روی دستگاه انجام می‌شود. رابط کاربری اکنون می‌تواند متن را از تصاویر استخراج کند و همچنین می‌تواند متن را در تصاویر گالری ترجمه کند.

منبع GizmoChina

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا