تمامی مطالب

سامسونگ از افزایش مشتریان سازمانی برای گلکسی زد فولد خبر داد

سامسونگ در زمینه فروش گوشی‌های هوشمند به مشتریان سازمانی، عملکرد موفقی از خود ارائه داده است. برای مثال 740 هزار دستگاه گوشی گلکسی XCover پرو واگذار شده به فروشگاه والمارت به‌عنوان جانشین اسکنرهای دستی و دستگاه‌های بی‌سیم واکی تاکی در این فروشگاه به‌کار گرفته شد. اما اکنون دسته جدیدی از محصولات سامسونگ یعنی گوشی‌های تاشو به محبوبیت چشمگیری در میان کاربران تجاری دست یافته‌اند.

غول کره‌ای اعلام کرده که در حد فاصل ماه‌های ژانویه تا اکتبر سال 2022 فروش دستگاه‌های تاشو سامسونگ به مشتریان سازمانی در مقایسه با دوره مشابه سال قبل 105 درصد افزایش یافته است. سامسونگ جزئیات مربوط به فروش دستگاه‌های گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 را منتشر نکرده است؛ اما به‌نظر می‌رسد که گلکسی زد فولد 4 برنده بزرگ این عرصه به‌شمار می‌رود.

موفقیت این مدل مدیون نمایشگر داخلی آن با اندازه‌ای بزرگ است. متخصصان بایستی داده‌های مربوط به چندین منبع را بررسی نموده و از چندین برنامه مختلف به صورت همزمان استفاده کنند. بسیاری از این برنامه‌ها از قالب طراحی گلکسی زد فولد 4 پشتیبانی می‌کنند. به‌عنوان مثال Bloomberg Professional اپلیکیشنی است که از سوی متخصصان سرمایه‌گذاری مانند معامله‌گران، تحلیل‌گران و مدیران سبد سهام مورد استفاده قرار می‌گیرد. آنها می‌توانند از وضعیت چت در پلتفرم Instant Bloomberg روی نمایشگر خارجی گوشی سریعا به نمایشگر داخلی بزرگ دستگاه مراجعه نموده و اخبار، استوری‌ها و داده‌های آنی بازار را مشاهده کنند.

بعلاوه اپلیکیشن DocuSign نیز از محبوبیت بسیار بالایی در صنعت برخوردار است. 24 شرکت از میان 25 کمپانی برتر مالی در رتبه‌بندی Fortune 500 از این برنامه استفاده می‌کنند. این اپلیکیشن از اندروید 12L پشتیبانی نموده و برای نمایشگرهای بزرگ و قابلیت‌های مولتی تسکینگ بهینه‌سازی شده است. کاربران حرفه‌ای می‌توانند یک سند را از سرویس‌دهنده ایمیل به داخل DocuSign کشیده و رها نمایند. سپس آن سند را با S Pen امضاء کرده و آن را به ایمیل خود بازگردانند. حتی کاربران در حالت DeX نیز با تجربه‌ای مشابه کامپیوترهای شخصی سروکار خواهند داشت.

سامسونگ در زمینه طراحی تجربی با واحد IBM iX در شرکت IBM Consulting همکاری کرده است. این تیم به منظور تکامل تجربه موبایلی با یک موسسه مالی پیشرو همکاری نموده و به کاربران برنامه امکان می‌دهد تا داده‌ها را در حالت DeX و یا با استفاده از S Pen مشاهده نموده و با آنها تعامل داشته باشند. گوشی‌های تاشو در میان کاربران عادی نیز مورد توجه قرار گرفته‌اند. بر اساس اعلام سامسونگ، مجموع نقل و انتقالات دستگاه‌های تاشو طی سال جاری میلادی به 16 میلیون دستگاه خواهد رسید. این رقم در مقایسه با سال 2021 تقریبا 73 درصد بیش‌تر است. بر اساس پیش‌بینی‌ها فروش گوشی‌های تاشو در سال آینده به 26 میلیون دستگاه خواهد رسید.

منبع GSMArena

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا