تمامی مطالب

پچ امنیتی نوامبر 2022 برای سامسونگ گلکسی S21 FE منتشر شد

امروزه سامسونگ در کانون اخبار قرار دارد. این شرکت از یک سو سرگرم انتشار آپدیت پایدار اندروید 13 برای اسمارت‌فون‌های پیشرفته گوناگون خود بوده و از سوی دیگر سرگرم توسعه دامنه به‌روزرسانی امنیتی جدید خود است. اکنون این شرکت کره‌ای اقدام به انتشار پچ امنیتی ماه نوامبر 2022 برای اسمارت‌فون گلکسی S21 FE نموده است.

آخرین آپدیت نرم‌افزاری برای سامسونگ گلکسی S21 FE مجهز به فیرم‌ور با شماره ورژن G990EXXS3CVJ6 است. این آپدیت هم‌‌اکنون در کشور برزیل قابل دسترس بوده و احتمالا به‌زودی در سایر مناطق جهان نیز منتشر خواهد شد. پچ امنیتی ماه نوامبر 2022 احتمالا 40 حفره آسیب‌پذیری در اسمارت‌فون‌ها و تبلت‌های سامسونگ را برطرف خواهد کرد.

کاربران گلکسی S21 FE در برزیل با مراجعه به مسیر Settings > Software Update و لمس دکمه Download and install می‌توانند آپدیت امنیتی جدید را به‌صورت دستی دانلود و نصب نمایند. همچنین کاربران در صورت تمایل می‌توانند فایل رسمی فیرم‌ور را از طریق اینترنت دانلود نموده و آن‌را به‌صورت دستی روی اسمارت‌فون خود فلش کنند.

سامسونگ گلکسی S21 FE در اوایل سال 2022 با سیستم‌عامل اندروید 12 روانه بازار شد. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها این اسمارت‌فون تا پایان سال جاری میلادی آپدیت اندروید 13 را دریافت خواهد کرد. این گوشی در آینده از 3 آپدیت دیگر سیستم‌عامل اندروید (تا اندروید 16) نیز بهره‌مند خواهد شد.

منبع SamMobile

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا