تمامی مطالب

اسمارت‌فون خاص و اسپرت شرکت تکنو رونمایی شد

اسمارت‌فون Spark 9 Pro اوایل سال جاری میلادی در چند رنگ رونمایی شد. حالا شرکت سازنده این اسمارت‌فون، یعنی تکنو، با همکاری Designworks نسخه‌ای خاص از این هندست با عنوان Sport Edition رونمایی کرده است. استودیوی Designworks وظیفه طراحی خودروهای شرکت بی‌ام‌دابلیو را برعهده دارد.

این استودیو برای طراحی این اسمارت‌فون، مواد سازنده و رنگ‌های آن را تغییر داده است. فاکتور اصلی در طراحی این نسخه استفاده از ترکیب رنگ‌های آبی کریستالی و سفید برفی است. برای زیباتر شدن این طراحی و لاکچری‌تر شدن آن از مثلث‌هایی که می‌بینید استفاده شده است. طراحی جایگاه قرارگیری دوربین‌ها به نحوی است که در نگاه اول بیننده را به یاد لوگوی بی‌ام‌دابلیو می‌اندازد، اما نمی‌توان آن را صد در صد مشابه لوگوی عنوان شده دانست.

گروه هدف اسمارت‌فون Sport Edition Spark 9 Pro جوانان است که باید جذب ظاهر لاکچری آن شوند. تیم طراح به خاطر رابطه مستقیمی که با خودرو دارد، این هندست را شبیه به خودروها طراحی کرده است.

آندره د سالیس، مدیر نوآوری استودیوی Designworks در خصوص این همکاری گفته است: «همکاری با شرکتی مانند تکنو برای ما الهام‌بخش است، چرا که به ما امکان می‌دهد تا بر روی تجربه کاربری دیگری (گوشی هوشمند) تمرکز کنیم. در حالی که از نظر اندازه بین خودرو و اسمارت‌فون تفاوت وجود دارد، اما شباهت‌هایی نیز در این بین هست. خودرو و گوشی هوشمند به شدت شخصی هستند و بسته به کار روزمره کاربر خود دارند. بعلاوه هر دو وسیله‌ای برای خودابرازی هستند.»

به غیر از ظاهر، تغییر دیگری در Sport Edition Spark 9 Pro نسبت به نسخه اصلی اعمال نشده است. به عبارت دیگر، مشخصات این اسمارت‌فون همان مشخصات قبلی هستند: صفحه نمایش 6.6 اینچی ال‌سی‌دی از نوع IPS (فول اچ‌دی پلاس)، پردازنده هلیو G85، اندروید 12 و رابط کاربری HIOS 8.6، رم چهار گیگابایتی، 128 گیگابایت حافظه داخلی، لنز 50 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و لنز 32 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی به همراه باتری 5000 میلی‌آمپری و شارژر 18 واتی.

اسمارت‌فون Sport Edition Spark 9 Pro در کشورهای معدودی در آفریقا، آمریکای لاتین و خاورمیانه عرضه می‌شود. جزئیات زمان عرضه و همچنین قیمت این دستگاه بسته به هر منطقه متفاوت است و متعاقباً اعلام خواهد شد.

منبع gsmarena

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا