پیشنهادیسریال

خاندان اژدها دارای 1 مشکل بزرگ تارگرین است

چرخش وایت واکر در سریال خاندان اژدها در قسمت 1 با توجه به پیامدهای آن تکان دهنده بود، اما یک مسئله جانشینی تارگرین نیز ایجاد می کند.

سریال خاندان اژدها بازی تاج و تخت را در قسمت اولش بازنویسی می‌کند و فاش می‌کند که اگون تارگرین رویای حمله وایت واکرها به وستروس را دیده است که خود مشکل بزرگ‌تری برای تارگرین ایجاد می‌کند. داستان این سریال 172 سال قبل از تولد دنریس تارگرین می گذرد و تمرکز اصلی آن بر خانواده از دست رفته اوست.

خطر اسپویل : اگر قسمت اول سریال را ندیده اید به هیچ وجه این متن را نخوانید.

بسیاری از تارگرین ها در سریال اصلی ناشناخته بودند زیرا فقط دنریس برای بیشتر آن باقی مانده بود. این امر باعث می‌شود که شاه ویسریس اول درباره رویای ایگون، «آواز یخ و آتش»، برای روایت فراگیر فرنچایز بسیار مهم باشد. با این حال، یک چیز در مورد نظرات Viserys کنجکاو است.

اپیزود اول خاندان اژدها زمانی که شاه ویسریس اول رینیرا را وارث تخت آهنین خود می‌نامد، درگیری‌های فصل را آغاز می‌کند، اما قبل از انجام این کار، او به دخترش توضیح می‌دهد که تارگرین‌ها رازی دارند که فقط از پادشاه به انتقال داده شده است. وارث. ایگون جنگی را متصور بود که وستروس را گرفتار می‌کند و بشریت را تهدید می‌کند، جنگی که در کنار زمستانی طولانی رخ می‌دهد. او در مورد پادشاه شب و وایت واکرها صحبت می کرد که انگیزه اصلی اگان برای متحد کردن هفت پادشاهی بود. سخنان ویسریس نشان می‌دهد که وایت واکرها تهدیدی بسیار مهم‌تر از نحوه نمایش آنها در بازی تاج و تخت هستند، اما هر تارگرینی چگونه از تهدیدی که در پیش است می‌دانست؟

دانلود سریال خاندان اژدها

شاه ویسریس به طور خاص به رینیرا گفت که پیشگویی از رویای ایگون از سلسله پادشاهان تارگرین منتقل شده است. مشکل این است که با اطلاعاتی که در مورد سلسله تارگرین تا آن زمان وجود داشت، بعید است که این دانش به آرامی منتقل شده باشد، به خصوص با تمایل تارگرین ها به ازدواج با یکدیگر. ویسریس تاج و تخت را از پدربزرگش جهاریس که سلفش مایگور بود به ارث برد. Maegor مطمئناً اطلاعات را به Jaehaerys منتقل نمی کرد، زیرا آنها در طرف مقابل جنگ داخلی خانوادگی برای تاج و تخت بودند. ناگفته نماند، میگور به دلایل مرموزی درگذشت، که به جیهاریس اجازه داد تا سلطنت بلامنازع را به دست آورد. بنابراین، مگر اینکه میگور قبل از مرگش به Jaehaerys گفته باشد، احتمالاً دومی قبل از انتقال آن به Viserys آن را از منبع دیگری شنیده است، اما هنوز در سریال فاش نشده است.

آیا خانه اژدها، تاریخچه متناسب با تارگرین را نشان می دهد؟

خاندان اژدها از آنچه در مورد اگون فاتح شناخته شده است منحرف است. در کتاب‌ها، استدلال او برای فتح وستروس صرفاً دلایل بلندپروازانه بود. معلوم نیست که ایگون از وایت واکرهای موجود در کتاب ها اطلاع داشته است یا خیر، زیرا جورج آر آر مارتین هنوز داستان خود را کامل نکرده است. رایان کوندال، مجری برنامه گفت که گنجاندن رویای اگون ایده مارتین بوده است، احتمالاً اشاره ای به این موضوع است که در برخی از مراحل در کتاب گنجانده خواهد شد. مشکل این است که وقتی وایت واکرها یا دیگران شکست خوردند، یک تارگرین بر تخت سلطنت نبود. آریا استارک با همان خنجری که ویسریس در اپیزود 1 داشت، پادشاه شب را شکست داد و ظاهراً پیشگویی ایگون را از برخی جهات نادرست کرد، اگرچه این واقعیت که جان اسنو در خط مقدم جنگ بود و بخشی از خود تارگرین است، کار رویایی ایگون را از یک نقطه نظر معین.

سریال خاندان اژدها به خوبی توانست نکات داستانی جالبی را در آینده تنظیم کند و در عین حال سوالاتی مانند رویای اگون را نیز به جای بگذارد. خود این پیشگویی در طول اجرای سریال خاندان اژدها ادامه خواهد داشت، و مطمئناً تا زمانی که کتاب‌های بعدی مارتین منتشر شود و پاسخ‌های نهایی را که طرفداران در مورد نسخه او از پایان بازی تاج و تخت می‌خواهند ارائه دهند. اما فراتر از آن، افشاگری سریال در مورد ایگون، قوطی از کرم ها را باز کرد که حتی سوالات بیشتری را بی پاسخ می گذارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا