سریال

سریال محرمی سیما به مرحله صدا رسید

عباس رافعی مشاور کارگردان سریال «شب آخر» از رسیدن این اثر به مرحله تدوین و صداگذاری خبر داد.

سریال ۱۰ قسمتی «شب آخر» که به مناسبت پخش در دهه محرم به کارگردانی مهسا فتحعلی و تهیه کنندگی رضا علیپور تولید شده است، اکنون در مرحله تدوین، آماده صداگذاری و اصلاح رنگ شده است.

این سریال روایتی از زندگی دو خانواده است که یکی از آن ها اخلاق‌مدار و دین‌محور است و دیگری مال اندوز و غرق در ظواهر زندگی درنتیجه کشمکش های فرزندان این دو خانواده حوادث دراماتیک سریال را رقم می زنند.

عباس رافعی مشاور کارگردان سریال «شب آخر» در گفتگو با خبرنگار صبا درباره نام کارگردان که در برخی منابع اشتباه ذکر شده است، توضیح داد: در برخی منابع نام علی عارفی به عنوان کارگردان آمده است و قرار هم بر این بود اما نشد که با او همکاری داشته باشیم.

مشاور کارگردان سریال «شب آخر» در پایان تصریح کرد: همچنان مشخص نیست این سریال در کدام شبکه سیما روی آنتن برود. این سریال بیرون از سازمان صداوسیما تولید و به اداره کل تبیین برنامه های خارجی واگذار شده است.

در این سریال بازیگرانی همچون مجید مشیری، ساناز سماواتی، شیوا خسرومهر، محمد ساربان، رضا علیپور، مینا نوروزی، ساقی زینتی، فریده دریامج، فرهاد بشارتی، شهرام عبدلی، محمود مقامی، مجید شهریاری، اسماعیل خلج، زهره صفوی، حشمت ارمیده، حسن اسدی، بهزاد رحیمخانی، اسداله یکتا، احمدرضا اسعدی، گیتی معینی، حسنی قبادی، احمد صمیمی، فرج گلسفیدی، سعید علیپور، محسن شفیعی، مهدی شکیب، مهدی فیاض، سعیده جمشیدی، سمیرا سهرابی، پریا انوری، فرنیا احمدوند، شیرین ابادیان، هلیا هنری، رایان تقوایی، رامینا حسینی، پرهام علیپور، سوگند حامیان، ابوالفضل معصومی و پرنیا علیپور ایفای نقش می کنند.

عوامل سریال عبارتند از نویسنده: پریا رها، جانشین تهیه: فاطیما موسوی، مدیرتولیدسعید علیپور، تصویربردار: هوشنگ غفوری، مشاور کارگردان: عباس رافعی، صدابردار: مسعود شاهوردی، گریم: بابک شعاعی، تدارکات: امیرهوشنگ حسینی، منشی صحنه: پرستو مدانلو و … .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا