فیلم خارجی

ساخت یک وسترن نیم‌ساعته

فیلم وسترن پدرو آلمادوار با حضور ایتن هاک و پدرو پاسکال ساخته می‌شود.

به نقل از ورایتی، ایتن هاک و پدرو پاسکال به فیلم وسترن پدرو آلمادوار پیوستند. این فیلم نیم ساعته و عنوان آن «رسم غریب زندگی» است.

فیلمساز اسپانیایی این فیلم کوتاه را پیش از اینکه نخستین فیلم بلند انگلیسی زبانش با عنوان «راهنمای زنان نظافتچی» را با بازی کیت بلانشت بسازد، جلوی دوربین می‌برد.

هاوک که قرارداد بازی در این فیلم را امضا کرده در برابر پدرو پاسکال بازیگر شیلیایی نقش‌آفرینی می‌کند.

آگوستین آلمادوار تهیه‌کننده فیلم از این وسترن به عنوان «آزمونی دیگر برای آزادی صدای انسانی» یاد کرد.

این فیلم کوتاه به زبان انگلیسی ساخته می‌شود و داستانش با مردی به نام سیلوا شروع می‌شود که سوار بر اسب در بیایان به سمت «بیتر کیک» می‌رود. او قصد ملاقات با کلانتر جیک را دارد. ۲۵ سال پیش از این، این ۲ مرد به عنوان تیرانداز استخدام شده بودند. سیلوا به قصد دیدار دوستی از دوران جوانی رفته اما کلانتر به او می‌گوید هدف واقعی‌اش خاطرات یک دوستی دیرینه نیست …

پدرو آلمادوار گفت: چیز بیشتری نمی‌گویم چون نمی‌خواهم همه غافلگیری‌های فیلمنامه را روشن کنم.

عنوان فیلم از ترانه‌ای محلی وام گرفته شده است.

جیسون فرناندز، خوزه کوندسا، جرج استین و مانو ریوس دیگر بازیگران فیلم هستند. فیلمبرداری این فیلم در صحرای تابرناس در آلمریا در جنوب اسپانیا و در جایی انجام می‌شود که ۵۰ سال پیش سرجیو لئونه سه گانه وسترن اسپاگتی‌های «دلارها» با بازی کلینت ایستوود را ساخت.

آگوستین آلمادوار گفته این فیلم با آزادی‌ که هنگام ساخت فیلم‌های سوپر ۸ در دهه ۱۹۷۰ وجود داشت، ساخته می‌شود اما با ۴۰ سال تجربه بیشتری که در این بخش کسب شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا