فیلم ایرانی

تعیین گروهی برای اکران آثار خارجی

پنج فیلم جدید از ۱۸ خرداد ماه به سینماها می‌آیند.

به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، جلسه شورای راهبردی اکران با حضور محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی برگزار شد. معرفی پنج فیلم سینمایی جدید و تعیین گروهی متخصص برای ارزیابی و امکان‌سنجی اکران فیلم‌های خارجی از مصوبات این جلسه بود.

در این جلسه ضمن بررسی و تبادل نظر درباره شرایط اکران فیلم‌ها و نحوه برنامه‌ریزی صحیح در زمینه نمایش آثار متنوع به منظور حضور حداکثری اقشار مختلف و مخاطبان سینما، پس از ارزیابی شرایط سینماها و کم و کیف اکران و همچنین، با توجه به کف فروش فیلم‌ها و پایان مدت زمان تعیین شده برای برخی فیلم‌ها مقرر شد از تاریخ ۱۸ خرداد پنج فیلم جدید به اکران عمومی برسد.

فیلم‌های تعیین شده جهت اکران عبارتند از «هناس»، «بدون قرار قبلی»، «والدین امانتی»، «بی صدا حلزون» و «نقره داغ» (در گروه سینمایی آزاد). این فیلم‌ها از تاریخ ۱۸ خرداد روی پرده می‌روند.

همچنین، در این جلسه با توجه به پیگیری و تقاضای تعدادی از سینماگران درباره اکران فیلم‌های خارجی مقرر شد «گروه تحقیق و ارزیاب متخصص» در این زمینه مطالعات دقیق و تخصصی را انجام دهند و پس از بررسی ابعاد مختلف و در نظر داشتن همه جوانب مثبت و منفی این موضوع، در آینده نسبت به انجام آن و احتمالاً شیوه نامه اجرایی تصمیم گیری و اقدام شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا