فیلم خارجی

مدس میکلسن بازیگر یک فیلم اکشن جاسوسی شد

بازیگر فیلم «جانوران شگفت‌انگیز: اسرار دامبلدور» در یک فیلم اکشن جاسوسی با عنوان «قیصر سیاه» جلوی دوربین می‌رود.

به نقل از ورایتی، مدس میکلسن که جایگزین جانی دپ شد و در فیلم «جانوران شگفت‌انگیز: اسرار دامبلدور» نقش‌آفرینی کرد به عنوان بازیگر اصلی فیلم جاسوسی اکشن «قیصر سیاه» انتخاب شد. این فیلم را یوناس آکرلوند سازنده فیلم‌هایی چون «اربابان آشوب» و «کلارک» کارگردانی می‌کند.

جیسون راتول و میکلسن فیلمنامه فیلم را با اقتباس از رمان گرافیکی «پولار» نوشته ویکتور سانتوس، نوشته‌اند.

این دومین پروژه‌ای است که در آن میکلسن، آکرلوند و جرمی بولت و رابرت کولزر- که تهیه کنندگان این فیلم هستند- با هم همکاری می‌کنند. آکرلوند سال ۲۰۱۹ نیز به شیوه مولف خود «پولار» را با همکاری همین گروه برای نتفلیکس ساخت که میکلسن بازیگر اصلی‌اش بود و ۲ هفته متوالی اولین برنامه پرمخاطب نتفلیکس شد.

مذاکرات برای انتخاب بازیگران دیگر فیلم «قیصر سیاه» ادامه دارد و خبرهای بعدی پیشرفت در این امر را روشن می سازد.

در فیلم «قیصر سیاه» میکلسن در نقش خطرناک‌ترین قاتل جهان، یک توطئه مرگبار از سوی سندیکای قاتلان را کشف می‌کند و به هدف شماره یک آنها بدل می‌شود.

میکلسن با بازی در «کازینو رویال» و مجموعه تلویزیونی «هانیبال» که در نقش دکتر هانیبال لکتر بازی کرد، شناخته شد. «دکتر استرنج»، «روگ‌وان: داستانی از جنگ ستارگان» و «دور دیگر» از دیگر فیلم‌های وی بوده است. وی در پنجمین فیلم «ایندیانا جونز» که هنوز بی‌عنوان است هم بازی خواهد کرد.

آکرلوند برای ساخت فیلم‌های موزیک ویدیویی شهرت دارد و ۲ جایزه گرمی برده است. فیلم «ارباب آشوب» وی نیز در جشنواره فیلم ساندنس ۲۰۱۸ به نمایش درآمده بود.

«آپارتمان‌های کوچک» با بازی بیلی کریستال، «اسپون» با بازی جیسون شوارتزمن و میکی رورک و سریال «کلارک» از دیگر آثار وی هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا