فیلم خارجی

عنوان فیلم دوم «آواتار» اعلام شد

در حالی که بخشی از فیلم «آواتار۲» در سینماکان پخش شد، عنوان رسمی فیلم نیز برای نخستین بار اعلام شد.

به نقل از ورایتی، در حالی که حداقل ۷ بار خبر به تاخیر افتادن «آواتار ۲» در هشت سال اخیر پخش شده، به نظر می‌رسد سرانجام جیمز کامرون کارگردان فیلم آماده نمایش آن شده است.

دنباله فیلم «آواتار» که ابتدا قرار بود سال ۲۰۱۴ راهی سینماها شود، سرانجام عنوان خود را پیدا کرد و عنوان رسمی فیلم «آواتار: راه آب» اعلام شد.

کمپانی دیزنی که پس از خریدن کمپانی فاکس قرن بیستم در سال ۲۰۱۹ حالا مالک این فیلم شده در مراسم سینما کان که گردهمایی سالانه سینمادوستان است این عنوان را برای نخستین بار اعلام کرد.

در عین حال افرادی که در این رویداد حضور داشتند برای نخستین بار چند دقیقه از این فیلم را تماشا کردند که تقریباً بدون دیالوگ بود و به جای آن تصاویری از جهان شگفت‌انگیز پاندورا و دریاچه‌ها و اقیانوس‌های آبی کریستالی آن را تصویر می‌کرد.

در این مراسم گفته شد اولین تریلر «آواتار ۲» پیش از اکران «دکتر استرنج ۲» در سالن‌های سینما در روز ششم ماه می امسال پخش خواهد شد.

داستان این فیلم بیش از یک دهه پس از رویدادهای فیلم اول را دربرمی‌گیرد و ماجراهای خانواده سالی را روایت می‌کند که شامل جک، نیتیری و فرزندانشان است و مشکلاتی که در زندگی‌شان دارند تا بتوانند برای زندگی سالم بجنگند و با تراژدی‌هایی که در برابرشان است مقابله کنند. دانلود فیلم خارجی

این فیلم با بودجه ۲۵۰ میلیون دلاری ساخته شده و به جز بازیگران پیشین؛ کیت وینسلت، وین دیزل، میشل یئو، ادی فالکو، کلیف کورتیس و جمانی کلمنت در آن نقش آفرینی کرده‌اند.

فیلم علمی تخیلی «آواتار» با فروش جهانی ۲.۸۰۲ میلیارد دلاری در جهان، نخستین بار در دسامبر ۲۰۰۹ راهی سینماها شد و بیش از ۱۰ ماه روی پرده ماند و عنوان پرفروش‌ترین فیلم جهان را از آن خود کرد. دانلود فیلم خارجی

پیش از اکران «راه آب» دیزنی قصد دارد از ۲۳ سپتامبر «آواتار» را دوباره به سینماها بفرستد.

«آواتار ۲» قرار است ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ اکران شود و قسمت‌های بعدی نیز به ترتیب ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴، ۱۸ دسامبر ۲۰۲۶ و ۲۲ دسامبر ۲۰۲۸ راهی سینماها می‌شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا