فیلم ایرانی

«تهران شهر عشق» در انتظار اکران پاییزی

محمد احمدی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «تهران شهر عشق» بیان کرد که باید به فکر ترفندهایی برای اکران عمومی این فیلم باشند و پاییز را فصل مناسبی برای اکران آن عنوان کرد.

محمد احمدی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «تهران شهر عشق» به کارگردانی علی جابر انصاری که سال گذشته پروانه نمایش آن صادر شده بود، درباره وضعیت اکران این فیلم توضیح داد: هنوز برای اکران این فیلم سینمایی اقدام نکرده‌ایم و باید به زودی درباره آن تصمیم‌گیری کنیم. یک فیلم کودک و نوجوان به نام «میان صخره‌ها» هم دارم که هفته پیش پروانه نمایش آن هم صادر شد و باید برای اکران آن‌ها برنامه‌ریزی داشته باشیم.

وی افزود: در حال رایزنی هستم تا ببینم با توجه به شرایط کرونایی بهترین زمان اکران برای فیلم «تهران شهر عشق» چه زمانی است. در حال حاضر شرایط سینماها عادی‌تر شده است و باید به فکر ترفندهایی باشیم که بتوانیم این فیلم‌ها را اکران کنیم. به نظر خودم پاییز فصل مناسبی برای اکران «تهران شهر عشق» است.

این تهیه‌کننده سینما با اشاره به شرایط نامناسب استقبال از فیلم‌های در حال اکران ادامه داد: به عقیده من معضل در جای دیگری است. اینکه بعد از کرونا قرار باشد شرایط به حالت عادی بازگردد، وضعیت را برای همه سخت کرده است. سینمادار هم در این شرایط فیلم مناسب برای اکران می‌خواهد. اگر سینماداران از وضعیت فروش فیلم‌ها در شرایط فعلی راضی نیستند، حتماً تهیه‌کنندگان هم راضی نیستند. انتظار همه ما بیش از این بوده است اما مسائل دیگری در ماجرای استقبال از فیلم‌ها دخیل شد، مثل مسافرت‌های نوروزی.

وی تأکید کرد: در ماه رمضان شاهد استقبال نسبتاً بهتری از فیلم‌ها هستیم و همین مسئله نشان می‌دهد که مردم خواهان حضور در سینماها هستند اما به دلیل شرایط کرونایی و اینکه دو سال سفرهای نوروزی تعطیل بود، امسال آمار سفرها بالاتر رفت و طبیعتاً امکان حضور در سینماها کمتر شد.

احمدی در پایان با اشاره به گلایه سینماداران از فروش فیلم‌ها اظهار کرد: طبیعتاً نمی‌توان سینما را تعطیل کرد. بالاخره باید آزمون و خطا کنیم تا فیلم‌هایی که بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرند مشخص شوند. به همین دلیل سبدی که برای اکران در نظر گرفته می‌شود باید همه نوع فیلمی را در خود جای دهد. هم فیلم‌هایی که احتمال فروش بالا دارند و هم فیلم‌های هنری‌تر و آثار اجتماعی. باید این سبد آنقدر متنوع باشد تا از هر قشر و هر سلیقه‌ای بتوانیم مخاطب در سینما داشته باشیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا