سریال

سریال خداداد می تواند جای پایتخت را بگیرد!

مهرزاد جعفری بازیگر از تجربه بازی در سریال نوروزی شبکه دو سیما گفت.

مهرزاد جعفری بازیگر سریال نوروزی شبکه دو گفت:در سریال خداداد نقش امیر را بازی می‌کنم نقش داماد کوچک خانواده هستم و سه سال درگیر مشکلات هستند.برای خودم نقش جذابی است.

او می گوید؛ با کار‌هایی که قبلا انجام دادم متفاوت و در ژانر کمدی است و برای خودم چالشی بود که می‌توانم در این ژانر موفق باشم و چیزی که مخاطب و کارگردان از من می‌خواهد پیاده کنم یا خیر و دوم هم حضور آقای غفاری هست که در سریال بچه مهندس۳ همکاری داشتم و کارگردانی است که می‌توان اعتماد کرد.

بازیگر سریال خداداد می گوید؛ نظر خودم و گروه این است که مخاطب می‌تواند با آن ارتباط برقرار کند چون مباحثی را دنبال می‌کند که همه ما این روز‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کند. دانلود سریال کمدی

در پروژه‌های قبلی تماما بر اساس فیلم نامه پیش می‌رود، اما در سریال خداداد در کنار فیلمنامه قبل از هر سکانس چندین بار تمرین می‌کنیم و براساس بداهه کار را پیش می‌بریم و این برای خودم خیلی چالش بزرگ و جذابی است.

 

جعفری در مقایسه با سریال های طنز سال های گذشته یادآور شد و عنوان کرد که حتی موفقیت سریال خداداد می‌تواند در حد مجموعه پایتخت باشد به دلیل اینکه هم گروه خوب است و فیلمنامه آقای کزاری هم خوب است. دانلود سریال کمدی

وی می گوید که بیشتر کمدی موقعیت در سریال خداداد اتفاق می‌افتد و با پروژه‌های دیگر خیلی متفاوت است. اینقدر کاراکتر‌های متفاوتی داریم که مخاطب می‌تواند خودش را در بین آن‌ها پیدا کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا