سریال

معرفی کامل سریال ساخت ایران

ساخت ایران نام مجموعه ای ویدیویی برای شبکه نمایش خانگی است.

فصل اول تولید سال ۱۳۹۰ و به کارگردانی محمدحسین لطیفی است که بخشی از فیلم در لبنان فیلم برداری شده است و ابتدا در رسانه خانگی و سپس در شبکه آی‌فیلم و نسیم پخش شد.

فصل دوم تولید سال ۱۳۹۵–۱۳۹۶ و به کارگردانی برزو نیک‌نژاد است که در ادامه استقبال از فصل اول ساخته شد. این فصل از اردیبهشت ۱۳۹۷ از رسانه خانگی پخش گردید.

فصل سوم شهریور ۱۴۰۰ به کارگردانی بهمن گودرزی با واکسیناسیون عوامل آغاز شد و بهار سال ۱۴۰۱ از پلتفرم فیلیمو پخش شد.

آشنایی سریال ساخت ایران 1

ساخت ایران ۱ نام فصل اول مجموعه ساخت ایران است و تولید سال ۱۳۹۰ می‌باشد. این مجموعه تلویزیونی در ابتدا توسط شبکه خانگی و سپس در شبکه تهران پخش شد. کارگردان این فصل محمدحسین لطیفی است. این مجموعه در لبنان فیلم برداری شد .

خلاصه داستان

غلامحسین، دزد خرده پایی است که روزی از روزها شاهد تصادف اتومبیل با مردی میانسال می شود. وی کیف مرد مجروح را می رباید و پاسپورتی در کیف پیدا می کند. او سعی دارد که کیف رابه فروش برساند. اما به دلیل این که پلیس دنبالش است. او تصمیم می گیرد به خارج برود و از ایران فرار کند…

آشنایی سریال ساخت ایران 2

ساخت ایران ۲ نام فصل دوم مجموعه ساخت ایران است و در سال ۱۳۹۷–۱۳۹۶ تولید شده‌است. این مجموعه تلویزیونی از ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ تا ۲ آبان ۱۳۹۷، توسط شبکه نمایش خانگی پخش شد. کارگردانی این فصل بر عهده برزو نیک‌نژاد است.

آشنایی سریال ساخت ایران 3

ساخت ایران ۳ عنوان فصل سوم مجموعه طنز نمایش خانگی ساخت ایران به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه کنندگی سید امیر پروین حسینی محصول سال ۱۴۰۰ است و قسمت اول آن چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ از پلتفرم فیلیمو پخش شد. فیلمبرداری این سریال از مرداد ۱۴۰۰ با واکسیناسیون عوامل آغاز شد. این سریال در ایام نوروز ۱۴۰۱ شنبه و چهارشنبه پخش می شود و بعد از نوروز چهارشنبه ها پخش خواهد شد.

بازیگران سریال ساخت ایران 3: امین حیایی، آناهیتا درگاهی، مجید صالحی، هومن برق نورد، مینا وحید، الهام کردا، عایشه گل جوشکن، حسین امیدی، بهرنگ علوی، محمدرضا صولتی، نوشین تبریزی، عزالدین توفیق، سعید امیرسلیمانی، غلامرضا نیکخواه، نادر سلیمانی، مرحوم عزت الله مهرآوران، ماهان کشفی، بردیا گودرزی و… در این سریال ایرانی سه به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان سریال ساخت ایران 3

غلام (امین حیایی) در جنوب ایران غواص است. یک روز بهین که بدهی سنگینی بالا آورده، از او کمک می‌خواهد. غلام که به بهین علاقه دارد تصمیم می‌گیرد به او کمک کند. اما حل مشکل بهین برای غلام دردسرهای زیادی را به دنبال دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا