فیلم ایرانی

«مری پاپینز» سومین موزیکال سازندگان «بینوایان»

اکران آنلاین نمایش‌های موزیکال تئاتر ایران در نماوا با نمایش «مری پاپینز» ادامه یافته است.

پلتفرم نماوا با نمایش فیلم-تئاتر «مری پاپینز» به اکران آنلاین نمایش‌های موزیکال سال‌های اخیر تئاتر ایران ادامه می‌دهد.

در نخستین روز از سال ۱۴۰۱، فیلم-تئاتر «مری پاپینز» به کارگردانی احمد سلیمانی برای اکران آنلاین در این پلتفرم در دسترس قرار گرفت.

این اثر سومین نمایش صحنه‌ای گروه سازنده «بینوایان» و «الیور توییست» است که در نیمه دوم دهه ۹۰ در تهران روی صحنه رفت و حالا برای اکران آنلاین به نماوا رسیده است. هر سه این آثار در قیاس با نمایش‌های معمول تئاتر ایران، پرستاره محسوب می‌شوند.

در زمان اجرای نمایش «مری پاپینز»، اخباری درباره حمایت پلتفرم نماوا از این نمایش منتشر شد. مشخص نیست نماوا از «بینوایان» و «الیور توییست» نیز حمایت کرده است یا نه.

در این اثر بهنوش طباطبایی نقش «مری پاپینز» را بازی می‌کند و بازیگرانی چون مهراوه شریفی‌نیا، آرمین رحیمیان و احسان کرمی نیز به ایفای نقش می‌پردازند. محمدرضا کوهستانی دراماتورژی و ترانه‌سرایی این نمایش را بر عهده دارد.

دانلود تئاتر از سایت هکس دانلود

این نمایش که به برخلاف فیلم‌های سینمایی اکران آنلاین، به صورت انحصاری در نماوا به نمایش درآمده، با بلیت ۳۰ هزار تومانی در دسترس کاربران قرار دارد و بهای بلیت آن به خلاف اکران آنلاین مشترک نماوا و فیلیمو، گران نشده است. نکته قابل توجه دیگر اینکه این اثر هم بلافاصله پس از اکران آنلاین، با بهترین کیفیت قاچاق شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا