فیلم ایرانی

«آشیانه خالی» در فستیوال فیلم لس‌آنجلس

فیلم «آشیانه خالی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی فریبا عرب فستیوال بین‌المللی فیلم Awards ۲۰۲۲ لس آنجلس راه یافت.

به نقل از روابط عمومی فیلم، فریبا عرب کارگردان و تهیه کننده از حضور فیلم «آشیانه خالی» در فستیوال بین‌المللی فیلم Awards ۲۰۲۲ لس آنجلس خبر داد.

فریبا عرب کارگردان و تهیه‌کننده گفت: فیلم «آشیانه خالی» یکی از فیلم های ایرانی راه یافته به فستیوال بین المللی فیلم Awards ۲۰۲۲ لس آنجلس است که این فستیوال در مارچ و در لس آنجلس برگزار می شود و ریاست این دوره به عهده ایلیا سعادتی است.

این کارگردان در ادامه بیان کرد: همچنین در لیست فیلم های شرکت کننده در این فستیوال، فیلم «ستاره بازی» به کارگردانی هاتف علیمردانی و در میان فیلم های کوتاه «نمی خواهم تنها بمانم» به کارگردانی یاسر طالبی و «پنبه سیاه» به کارگردانی حسین فضل اللهی از فیلم های ایرانی راه یافته به این فستیوال هستند.

این تهیه کننده در پایان خاطرنشان کرد: تمرکز اصلی فیلم «آشیانه خالی» بر مسائل و مشکلاتی است که سالمندان پس از ترک فرزندان و تنها شدن با آن روبه‌رو هستند و ممکن است گذرشان به خانه سالمندان بیافتد. در نتیجه این فیلم به مسائل و مشکلات قشری از جامعه می‌پردازد که روزبه‌روز جمعیت آن‌ها در کشور بیشتر می‌شود.

عوامل این فیلم عبارتند از فریبا عرب کارگردان، یاسر طالبی تصویر بردار و مونتاژ، میثاق مدانلو صدابردار، بهنیا یوسفی طراحی و ترکیب صدا، فرزین قره گوزلو موسیقی، محسن پویانفر مدیر تولید، یاسر طالبی و فریبا عرب تهیه کننده، غزاله سعادتی روابط عمومی.

فیلم «آشیانه خالی» منتخب فستیوال بین المللی «سینما حقیقت» و برنده جایزه «جشنواره پنجم پرواز» است که این فیلم محصول شرکت chosen image است و پخش فیلم نیز به عهده همین شرکت است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا