فیلم ایرانی

تهیه‌کننده فیلم حاشیه ساز به زبان آمد: شخصیت‌های فیلم ازدواج سفید نکرده اند!

تهیه‌کننده «نمور»، با اشاره به حواشی سخنان نوشین معراجی، فیلمنامه‌نویس این اثر سینمایی در جشنواره فجر، اعلام کرد این فیلم، هیچ اشکال محتوایی ندارد و دو شخصیت اصلی آن، عقد شرعی کرده‌اند.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «نمور» در واکنش به برخی سوءتفاهمات به‌وجود آمده مبنی‌بر ارتباط داستان این فیلم با اظهارات حاشیه‌ساز نویسنده‌اش، توضیحاتی را ارائه کرد.

سیدیاسر جعفری، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «نمور» به کارگردانی داود بی‌دل درباره حواشی به‌وجود آمده برای این فیلم سینمایی در روزهای اخیر گفت:

«متأسفانه برخی دوستان که نگاه غرض‌ورزانه‌ای به این فیلم دارند، حواشی را از سمت اظهارات اشتباه نویسنده فیلمنامه در نشست خبری جشنواره، به سمت محتوای فیلم سوق داده‌اند و به‌گونه‌ای مسائل را مطرح می‌کنند که گویی فیلم دچار اشکال محتوایی است.»

او ادامه داد: «درباره اظهارات خانم معراجی همه چیز مطرح شده و خودشان هم نسبت به این اظهارات اشتباه عذرخواهی کردند و امیدواریم با نگاه مهربانانه، این عذرخواهی پذیرفته هم شده باشد.

ان‌شالله شاهد تکرار این اشتباه هم دیگر نباشیم، اما در مواردی شاهد طرح برخی سوءتفاهم‌ها درباره فیلم «نمور» هستیم که تلاش دارند این حواشی را به محتوای فیلم ربط بدهند. »

اظهارات فیلمنامه‌نویس ربطی به محتویات فیلم ندارد

تهیه‌کننده «نمور» گفت: «این اظهارات اساساً هیچ ارتباطی با محتوا و داستان فیلم ندارد. فیلم مطابق آن‌چه پیش‌تر هم مطرح کرده بودیم، کاملاً مرتبط با مفهوم ایثار و در ستایش ایثار است و درباره رابطه این دو کاراکتر در فیلم تأکید می‌شود که در عقد شرعی یکدیگر بوده‌اند.»

او در پایان گفت: «داستان فیلم به‌طور کامل مطابق با قوانین شرعی و عرفی است و هیچ مورد غیراخلاقی در داستان فیلم وجود ندارد.

به‌زودی با پخش‌کننده قرارداد اکران را منعقد خواهیم کرد و از همه دل‌سوزان دعوت می‌کنم در اکران عمومی به تماشای فیلم بنشینند و نسبت به داستان آن قضاوت داشته باشند.

بالاخره مردم این فیلم را خواهند دید و روی موضع امروز ما صحه خواهند گذاشت که هیچ ارتباطی میان این اظهارات حاشیه‌ساز و داستان فیلم وجود ندارد.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا