فیلم ایرانی

تلاش سازندگان «شیشلیک» برای حل مشکل اکران عمومی

محمدحسین مهدویان از ادامه تلاش برای حل مشکل اکران عمومی فیلم «شیشلیک» خبر داد.

دیروز ۲ اسفند ماه پس از اعلام اسامی ۷ فیلم اکران نوروز ۱۴۰۱، محمدحسین مهدویان کارگردان فیلم‌های «مرد بازنده» و «شیشلیک» که پیشتر وعده نمایش نوروزی «شیشلیک» را داده بود، درباره این فیلم توضیحاتی در صفحه اینستاگرام خود نوشت.

بر اساس این پست، به نظر می‌رسد هنوز مشکل اکران «شیشلیک» و پروانه نمایش آن حل نشده و به همین دلیل، امکان حضور در اکران نوروزی از آن سلب شده است.

مهدویان نوشته است:

«این چند روز خیلی‌هاتون در مورد اکران فیلم سینمایی «شیشلیک» پرسیدید.

اگر منتظر «شیشلیک» هستید راستش باز هم باید کمی صبر کنید. امکان اکران «شیشلیک» برای نوروز فراهم نشد، ولی بسیار امیدواریم که با رفع مشکلات و نگرانی‌ها به زودی زود بتونیم این فیلم رو هم اکران کنیم. مطمئن باشید همه ما در تلاش هستیم که با اعتمادسازی و یک تعامل موثر در زودترین زمان ممکن مشکلات فیلم رو حل کنیم تا شما بتونید تماشاش کنید.

اما در عوض خبر خوب اینه که فیلم سینمایی «مرد بازنده» رو امسال در سینماها تماشا خواهید کرد. همین حالا از شما دعوت می‌کنم نوروز در کنار خانواده‌هاتون فیلم سینمایی «مرد بازنده» رو در سینماهای سراسر ایران تماشا کنید.

در سالن‌های سینما منتظرتون هستیم.»

محمدحسین مهدویان جمعه ۲۲ بهمن در پستی اینستاگرامی، وعده داده بود که فیلم «شیشلیک» محصول ۱۳۹۹ در اکران نوروزی ۱۴۰۱ اکران خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا