فیلم ایرانی

چراغی پور : از کارگردان‌های جوان درس می‌گیرم!

سیاوش چراغی‌پور بازیگر فیلم سینمایی «ملاقات خصوصی» از فواید همکاری با کارگردان‌های فیلم اولی سخن گفت.

سیاوش چراغی‌پور بازیگر سریال لیسانسه‌ها که به سبب بازی در فیلم ملاقات خصوصی اثر امید شمس، به خانه چهلمین جشنواره فیلم فجر آمد، خود را جزو معدود بازیگرانی می‌داند که امکان حضور در کار‌های طنز و موقعیت بازی در کار‌های درام و جدی را داشته است.

این بازیگر درباره علاقه‌مندی خود به حضور در فیلم‌هایی با ژانر‌های مختلف گفت: خیلی دلم می‌خواهد حضورم در عرصه‌های طنز و درام در دیگر ژانر‌ها هم گسترش یابد.

او قصد دارد در آثار جنگی، اکشن و پلیسی حضور پررنگ‌تری داشته باشد.

چراغی‌پور در فیلم «ملاقات خصوصی» در نقش پدری که در زندان به سر می‌برد ظاهر شده است. به گفته خودش این نقش را خیلی زیاد دوست دارد.

وی در خصوص نحوه ارتباط با این نقش، اظهار کرد: امید شمس نمونه عینی از این نقش را در اختیار من گذاشت. سعی کردم با دیدن این آدم بتوانم به کاراکتری که می‌تواند از پسرش رو دست بخورد، عاشق دخترش است و درعین سادگی زیرآبی‌هایی هم می‌رود، نزدیک شوم.

امید شمس کارگردان فیلم، اولین تجربه ساخت فیلم بلند سینمایی و حضور در جشنواره فیلم فجر را پشت سر گذاشت. چراغی‌پور درباره همکاری با کارگردان فیلم اولی، بیان کرد: این کارگردان‌ها کار خود را با فیلم کوتاه شروع کرده‌اند.

وی با اشاره به بازی خود در بیش از ۴۰ فیلم کوتاه گفت: علی رغم اینکه این کارگردان‌ها جای بچه‌های من هستند، اما بسیار از آن‌ها یاد گرفتم. این نسل به راحتی می‌توانند خط مرز‌ها را بشکنند و نترس و به روز هستند. همه این موارد موقعیت‌هایی را برای من بازیگر فراهم می‌کند تا کسب تجربه کنم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا