فیلم ایرانی

اکران آخرین فیلم «حسن جوهرچی» در «هنروتجربه»

فیلم « ده روز پایانی» به کارگردانی مریم ابراهیم وند و جواد مزدآبادی و به تهیه کنندگی مریم ابراهیم وند پروانه نمایش اکران هنر و تجربه را دریافت کرد.

بنابر گزارش روابط عمومی فیلم، « ده روز پایانی » زندگی شیوا و حامد را روایت می کند. آنها زن و شوهری هستند که زیر یک سقف با هم زندگی می‌کنند ولی به دلیل مشکلات پیش آمده، حامد مجبور می‌شود برای همسرش شیوا خواستگار مناسبی پیدا کند. کوروش از حامد برای شیوا خواستگاری می‌کند. از طرفی حامد، کوروش را به عنوان همسری مناسب برای شیوا تأیید می‌کند».

نقش حامد را حسن جوهرچی بازی می کند که بعد از بازی در این نقش به رحمت خدا رفت. نقش شیوا  را زیبا بروفه و نقش خواستگار را اردلان شجاع‌کاوه بازی می‌کند.

ساير عوامل اصلی اين پروژه :

کارگردانان: مریم ابراهیم وند، جواد مزدآبادی/تهيه كننده: مريم ابراهيم وند/نويسنده: الهه احمدی/ تصويربردار: آبتين سهامی/مدير توليد: مجتبی برهانی زاده/صدابردار: محمدجواد يمنی/مدير برنامه ريزی: شهرام ابراهيمی/دستيار اول كارگردان: مهدی برگ نيل/منشی صحنه: مونا قدمی/مدير تداركات: سيامك اسفندياری/طراح گريم: مريم كرمی/طراح صحنه و لباس: محمد صادقی/دستيار دوم كارگردان: احمد ابراهيم وند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا