سریال

«جزر و مد» هنوز در تدوین متوقف است

کارگردان سریال «جزر و مد» گفت که به دلیل مشکلات مالی این سریال بعد از ماه ها هنوز در مرحله تدوین متوقف مانده است.

علی عبدالعلی‌زاده کارگردان تلویزیون در گفتگو با صبا درباره کار جدید خود چنین خبررسانی کرد: بهمن سال گذشته سریالی تلویزیونی به نام «جزر و مد» را جلوی دوربین بردم. این کار محصول مشترک شبکه یک و شبکه استانی خوزستان بود و تهیه‌کنندگی این کار بر عهده محسن توکل فرد است.

وی افزود: فیلمبرداری این سریال خرداد امسال به پایان رسید اما متاسفانه به دلیل مشکلات مالی که برای تهیه‌کننده پیش آمد و همچنین تغییر مدیران صدا و سیما، این کار اکنون در مرحله فنی متوقف مانده است و کسی به آن توجه ندارد.

این کارگردان خاطرنشان کرد: جدا از فیلمبرداری، تدوین این کار نیز تقریبا تمام شده و تنها بخش کمی از آن باقی مانده است.

عبدالعلی‌زاده با اشاره به اینکه «جزر و مد» یک طنز موقعیت است، توضیح داد: تمامی بخش‌های این سریال در خوزستان جلوی دوربین رفته است. در این سریال رضا فیاضی و افسانه ناصری نقش‌های اصلی را ایفا می‌کنند و داستان سریال درباره خانواده‌ای است که در تهران به مشکل بر می‌خورند و برای ادامه زندگی مجبور به بازگشت شهر پدری خودشان می‌شوند.

وی ادامه داد: قرار بود امسال یک فیلم سینمایی را هم تهیه کنم، اما به دلیل اینکه کارگردان این فیلم کار اولی بود و سقف فیلمسازان فیلم اولی در سال ۱۴۰۰ پر شده بود، بنابراین تولید این کار به سال آینده موکول شد.

این سینماگر در پایان از تولید سریال در شبکه نمایش خانگی خبر داد و گفت: طرحی را برای کار به یکی از پلتفرم‌ها ارائه کرده‌ام تا بتوانم اولین سریال خود را در حوزه شبکه نمایش خانگی تولید کنم، اما هنوز جوابی در مورد این طرح دریافت نکرده‌ام.

رضا فیاضی، نصرالله رادش، مهدی امینی خواه، افسانه ناصری، فریده دریامج، خشایار راد و… از جمله بازیگران سریال تلویزیونی «جزر و مد» هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا