بیوگرافی

شغل اول هنرمندان و بازیگران ایرانی

اطلاع از زندگی شخصی و کاری بازیگران همیشه مورد توجه بسیاری از طرفداران آنهاست. بسیاری از بازیگران قبل از ورود به سینما و مشهور شدنشان انسان های بسیار عادی بودند که شغل بسیار ساده ای داشتند. اگر می خواهید بدانید شغل اول بازیگر مورد علاقه شما چه بوده این مطلب از را از دست ندهید.


رضا گلزار سوپر استار و مجری معروف ایرانی در ابتدا برای گروه موسیقی آرین نوازندگی می کرده است.

زنده یاد خسرو شکیبایی بازیگر معروف ایرانی در ابتدا به شغل خیاطی مشغول بوده است و تا پیش از فوتش در فیلم ها و سریال های زیادی درخشیده است.

زنده یاد پرویز پورحسینی بازیگر برجسته ایرانی در ابتدا کارگر یک صحافی بوده و پس از ورود به بازیگری مسیر زندگیش تغییر کرد . وی در سال 99 بر اثر بیماری کرونا جان خودش را از دست داد.

رضا عطاران بازیگر و کارگردان بسیار پرطرفدار ایرانی قبل از ورودش به بازیگری و موفقیت در این عرصه راننده وانت بوده است. او اکنون یکی از چهره های شاخص دنیای بازیگری در ایران است.

ثریا قاسمی که در اکثر فیلم های ایرانی نقش یک مادر مهربان را داشته و در عرصه بازیگری یکی از چهره های بسیار محبوب محسوب می شود، قبل از ورود به عرصه بازیگری در یک کافه کار می کرده است.

پرویز پرستویی محبوب و دوست داشتنی ، که او را استاد خطاب می کنند قبل از بازیگر شدن شغلی دولتی داشته و منشی دادگستری بوده است.

منوچهر هادی کارگردان معروف و پرکار ایرانی و همسر یکتا ناصر بازیگر مشهور، قبل از ورود به سینما و تلویزیون ، راننده بوده است.

علیرضا خمسه کمدین و بازیگر پرطرفدار کشور قبل از شهرتش یک دستفروش بوده است . او اکنون یکی از بهترین های طنز در ایران است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا