سریال

ریدلی اسکات از تولید سریال‌های «بلید رانر» و «بیگانه» خبر داد

ریدلی اسکات تولید سریال‌هایی از «بلید رانر» و «بیگانه» را تأیید کرد.

ریدلی اسکات تایید کرده است که مجموعه تلویزیونی لایو اکشن دو مورد از ماندگارترین فیلم‌های او، «بلید رانر» (Blade Runner) و «بیگانه» (Alien) به سرعت در حال پیشرفت هستند و فیلمنامه قسمت اول برای هر دو سریال نوشته شده‌اند.

کارگردان «خانه گوچی» (House of Gucci) امروز در مصاحبه با شبکه بی‌بی‌سی اعلام کرد که اقتباسی سریالی «بلید رانر» به عنوان یک سریال ۱۰ قسمتی طراحی شده است. وی گفت: ما از قبل داستان قسمت اول سریال «بلید رانر» را نوشته‌ایم. بنابراین، برای ۱۰ ساعت اولیه این سریال برنامه داریم.

اسکات گفت که «بیگانه» هم به همین شیوه در دست تولید است. داستان یک قسمت از این سریال و داستان کلی آن به طور کامل نوشته شده است و قرار است در ۸ تا ۱۰ ساعت نمایش خانگی پخش شود.

خبر تهیه سریال «بیگانه» برای اولین بار در دسامبر ۲۰۲۰ منتشر شد. این برنامه قرار است از شبکه FX پخش شود و قرار است داستان نسخه اول فیلم و صحنه‌های اکشن نسخه دوم فیلم را به صورت همزمان در یک قاب همراه داشته باشد تا بتواند طرفداران خاص خود را به این سریال جذب کند.

ریدلی اسکات حرف دیگری از سریال «بلید رانر» نزده است، اما ماه گذشته یک انیمیشن اقتباس شده از این فیلم به نام «بلید رانر: لوتوس سیاه» (Blade Runner: Blac Lotus) منتشر شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا