فیلم خارجی

اولین واکنش‌ها به بازی لِیدی گاگا در «خانه گوچی»

اولین واکنش‌ها نسبت به بازی لیدی گاگا، ستاره سرشناس هالیوود در فیلم «خانه گوچی» در فضای مجازی منتشر شد.

«خانه گوچی» (House of Gucci)، ساخته جدید ریدلی اسکات زندگی بنیانگذار گوچی و همسرش و همچنین، داستان زندگی مشترک آن‌ها همراه با بالا و پایین‌های زندگی آن‌ها را به نمایش می‌گذارد و با انتشار اولین تصاویر از این فیلم، واکنش‌دهندگان نسبت به این فیلم، نظرات خود را نسبت به فیلم و بازی لِیدی گاکا در آن منتشر کرده‌اند.

این فیلم که لِیدی گاگا و آدام درایور را به عنوان ستارگان اصلی خود همراه دارد، به تازگی توسط منتقدان و مخاطبان زیادی مورد بررسی قرار گرفته است. این در حالی است که نقد‌های اصلی این فیلم در ۲۲ نوامبر منتشر خواهند شد و از ۲۴ نوامبر در سینما‌ها به نمایش گذاشته خواهد شد.

لِیدی گاگا در فیلم «خانه گوچی» نقش پاتریزیا رجیانی همسر مائوریتزیو گوچی با بازی آدام درایور را بازی خواهد کرد. رجیانی به جرم سازماندهی قتل همسر سابقش محاکمه و مجرم شناخته شد. این فیلم وقایع و عواقب ترور گوچی در سال ۱۹۹۵ را دنبال می‌کند که سه دهه از زندگی این خانواده را در بر می‌گیرد.

در «خانه گوچی» بازیگران بزرگ دیگری از جمله جرد لتو، جرمی آیرونز، سلما هایک و آل پاچینو ایفای نقش کرده‌اند.

اریک دیویس، نویسنده مشهور آمریکایی درباره این فیلم نوشت: «خانه گوچی» حال و هوای «پدرخوانده» را دارد؛ خانواده‌ای پولدار و داستانی پر از خیانت، بازی‌های چشمگیر و بسیار جدی. بازی لیدی گاگا مانند جرد لتو شگفت‌انگیز است و داستان فیلم زیباست و توجه به جزئیات بی‌عیب و نقص است.

اسکات منزل، منتقد فیلم آمریکایی هم در توئیتر در واکنش به فیلم «خانه گوچی» نوشت: «خانه گوچی» یک در هم‌ریختگی ناهموار است که به نظر می‌رسد دو فیلم در یک فیلم جمع شده‌اند. هر کدام از بازیگران به گونه‌ای بازی می‌کند که انگار در فیلم دیگری بازی می‌کند به جز آل پاچینو که به نظر می‌رسد نقش خود را فهمیده است و ارزشمندترین فرد شناخته می‌شود.

به هر حال، نظرات درباره این فیلم زیاد و متنوع است، اما باید تا ۲۲ نوامبر صبر کرد تا نمره‌های آن از سوی منتقدان مشخص شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا