فیلم خارجی

اسطوره فیلم‌های علمی-تخیلی با فضاپیمای بزوس به فضا می‌رود

ویلیام شتنر، بازیگر بسیاری از فیلم‌های علمی-تخیلی قرار است با فضاپیمای جف بزوس راهی فضا شود.

ویلیام شتنر، بازیگر کانادایی فیلم‌های علمی-تخیلی زیادی در هالیوود بوده است که درخشش او در مجموعه فیلم‌های «استار ترک» همیشه به یادماندنی بوده است و عضوی از ارتش فضایی بود. این بار قرار است شتنر در واقعیت به فضا برود.

شرکت فضایی جف بزوس، Blue Origin روز دوشنبه اعلام کرد که این بازیگر سریال و فیلم‌های علمی-تخیلی قرار است به عنوان یکی از خدمه فضایی در سفینه New Shepard NS-18 به فضا فرستاده شود. این سفینه فضایی قرار است ۱۲ اکتبر به فضا پرتاب شود.

ویلیام شتنر در مصاحبه خود گفت: من مدت زیادی است که در مورد فضا می‌شنوم و حالا قصد دارم که خودم از این فرصت استفاده کنم. چه معجزه‌ای!

با سفر این اسطوره بازیگری ۹۰ ساله، وی لقب مسن‌ترین فردی را که به فضا سفر کرده است، خواهد گرفت.

آدری پاورز، معاون عملیات پرواز فضاپیمای Blue Origin، همراه با کریس بوشوییزن و گلن دِوریس به این بازیگر در سفر فضایی او ملحق می‌شوند.

ویلیام شتنر در سریال‌ها و شش فیلم «استار ترک» نقش کاپیتان جیمز تی کِرک نقش‌آفرینی کرده است. اگرچه، شتنر اعلام کرده بود که قرار نیست دیگر در نقش کرک بازی کند، اما این نقش را گاهی اوقات در توئیتر شخصی‌اش زنده نگه می‌داشت و در دوران شیوع ویروس کرونا به مدت ۱۰۰ روز این نقش را در توئیتر زنده نگه داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا