فیلم خارجی

خبر‌های جدید ریدلی اسکات از دنباله فیلم «گلادیاتور»

ریدلی اسکات خبر داده است که در حال نوشتن فیلمنامه قسمت های جدید فیلم «گلادیاتور» است.

ریدلی اسکات، کارگردان بزرگ هالیوود اظهار کرده است که فیلمنامه سری بعدی فیلم «گلادیاتور»، فیلم برنده اسکار سال ۲۰۰۰ با بازی به یاد ماندنی راسل کرو در حال نوشته شدن است و به زودی تکمیل خواهد شد.

این کارگردان و نویسنده ۸۳ ساله که تا به حال نامزد دریافت جایزه اسکار هم شده است در مصاحبه خود گفته است: در حال نوشتن فیلمنامه گلادیاتور بعدی است و وقتی فیلمنامه «ناپلئون» تکمیل شود، ادامه فیلمنامه این فیلم پرطرفدار هم کامل خواهم کرد.

خبر ساخته شدن دنباله فیلم «گلادیاتور» برای اولین بار در سال ۲۰۱۸ اعلام شد و قرار است داستان لوسیوس، پسر لوسیلا با بازی کانی نیلسن و خواهرزاده کومودوس، پادشاه خواهان قدرت و بی‌اخلاق را دنبال کند. لوسیلا و لوسیوس، هر دو توسط ماکسیموس از امپراطوری روم نجات داده شدند.

والتر اف پارکس و لوری مک‌دونالد، تهیه‌کنندگان این فیلم هنگام کار در فیلم «مردان سیاه‌پوش: بین‌المللی» اعلام کرده بودند که دنباله «گلادیاتور» قرار است ۲۵ سال بعد از داستان اصلی را به نمایش بگذارد.

گفتنی است، فیلم اصلی «گلادیاتور» داستان یک ژنرال رومی به نام ماکسیموس است که به او خیانت می‌شود و اعضای خانواده وی توسط یک شاهزاده فاسد به قتل می‌رسند و او در پی انتقام، به عنوان یک گلادیاتور به روم بازمی‌گردد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا