فیلم ایرانی

کمدی «گل سرخ» آماده اکران

سازندگان فیلم کمدی فانتزی «گل سرخ» با دریافت پروانه نمایش قصد اکران این فیلم را در سینماهای سراسر کشور دارند.
به گزارش ایرنا، فیلم سینمایی گل سرخ به کارگردانی مرتضی آتش زمزم که پیش از این با نام‌های هولیا و جگر زلیخا شناخته می‌شد، با ملاحظاتی و اعمال تغییراتی در نسخه نهایی، موفق به دریافت پروانه نمایش شد.
کمدی فانتزی گل سرخ طبق برنامه ریزی ها قرار است اواسط پاییز امسال به اکران عمومی در سینماها برسد. سازندگان به همین مناسبت از نخستین پوستر فیلم نیز رونمایی کرده اند.
زنده یاد علی انصاریان در این فیلم نقش یک خواننده غیر مجاز را بازی کرده که به زبان انگلیسی تسلط ندارد، ولی اصرار به خواندن ترانه های انگلیسی دارد. وی در پایان فیلم ترانه‌ای با نام گل سرخ از سروده های فریدون مشیری فقید را خوانده که وجه تسمیه نام جدید فیلم نیز قرار گرفته است.
پوریا پورسرخ، محمد رضا هدایتی، علی انصاریان، مریم امیرجلالی، بهراد خرازی و (با حضور) محمد فیلی و افشین سنگ چاپ، مجید شهریاری، شراره رخام، شیوا خسرو مهر، شیوا طاهری، مهدی امینی، علی کوچولو، مهدی حسینی، مریم نقیب، شیما جوهری، هدی استواری و مسعود حقی بازیگران اصلی فیلم بوده اند. ویلما الس بازیگر آلمانی الاصل معروف سینما و تلویزیون ترکیه و هولیا دیکن دیگر بازیگر شناخته شده ترکیه‌ای در این فیلم بازی داشته‌اند.
تهیه کنندگان فیلم ایرج تقی‌پور و مرتضی آتش زمزم هستند.
سازندگان به جای خلاصه داستان، این متن را ارائه داده اند: در ایران پدر و مادرها به بچه‌هاشون اجازه هرکاری را نمی دهند، ولی همیشه نوه داستانش فرق داره!.
امیر غلامی، عسل پولادی، الیف دمیرلی، سعید عرب زاده و محمدعلی شاهین در ترکیه به گروه سازنده فیلم پیوسته بودند.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا