فیلم خارجی

«ونوم ۲» زودتر راهی سینما‌ها می‌شود

با اعلام کمپانی سونی، فیلم سینمایی «ونوم ۲» با نقش آفرینی تام هاردی دو هفته زودتر از تاریخ اعلام شده اکران خواهد شد.

به نقل از ورایتی، سونی برای پنجمین بار و البته برای آخرین بار تاریخ نمایش فیلم «ونوم: بگذارید کارنیج بیاید» را تغییر داد.

در حرکتی غیرمنتظره از سوی کمپانی سونی این فیلم سینمایی دو هفته زودتر از چیزی که انتظار می‌رفت، در تاریخ یکم اکتبر راهی سینما می‌شود.

در این فیلم تام هاردی نقش یک خبرنگار را بازی می‌کند که میزبان یک انگل فضایی به نام ونوم می‌شود. دنباله «ونوم» در ابتدا برای اکران در اکتبر سال ۲۰۲۰ در نظر گرفته شده بود، اما به دلیل شیوع کرونا تا ژوئن سال ۲۰۲۱ عقب افتاد. سپس تصمیم سونی اکران این فیلم را تا سپتامبر و اکتبر سال ۲۰۲۱ به تعویق انداخت.

سونی، مدت کوتاهی بعد از گزارش دیزنی از موفقیت دور از انتظار فیلم «شانگ چی و افسانه ده حلقه» تاریخ جدیدی را برای اکران «ونوم ۲» در نظر گرفته است و به نظر می‌رسد موفقیت فیلم «شانگ چی»، سونی را برای اکران اثر مورد انتظارش ترغیب کرده است.

«ونوم ۲» نیز قرار است مانند «شانگ چی» از اکران انحصاری در سینما بهره‌مند شود و در سرویس‌های نمایش آنلاین در دسترس نخواهند بود. «شانگ چی» در گیشه پایان هفته ۷۵ میلیون دلار فروخت و در فروش چهار روزه نیز به رقم ۹۰ میلیون دلار رسید. این موضوع برای استودیو‌هایی که فکر می‌کردند واریانت دلتا کرونا مخاطبان سینمایی را در خانه نگه خواهد داشت، دلگرم کننده بود.

اندی سرکیس کارگردانی فیلم سینمایی «ونوم ۲» را بر عهده گرفته است. قسمت نخست این فیلم در سال ۲۰۱۸ ساخته شد و با وجود نقد‌های منفی منتقدان در گیشه فروش موفق بود و ۸۵۵ میلیون دلار فروخت. در این دنباله بازیگرانی مثل وودی هارلسون، میشل ولیامز و نائومی هریس نقش آفرینی می‌کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا