فیلم خارجی

بازیگری که از ابتلایش به بیماری سرطان پرده برداشت

استنلی توچی بازیگر و کارگردان آمریکایی، تأیید کرد که سه سال پیش به سرطان مبتلا بوده است.

به نقل از ورایتی، استنلی توچی بازیگر و کارگردان آمریکایی، در مصاحبه‌ای جدید اعلام کرده که سه سال پیش به سرطان مبتلا شده اما توانسته آن را پشت سر بگذارد و بهبود پیدا کند.

این بازیگر گفت: پزشکان در آن زمان یک تومور بزرگ را روی زبان من پیدا کردند. این تومور به اندازه‌ای بزرگ بود که امکان جراحی وجود نداشت. به همین دلیل آن‌ها از پرتوافشانی‌های قوی و شیمی درمانی استفاده کردند. به خودم قول داده بودم که چنین درمانی را استفاده نکنم؛ چرا که رنج‌های همسر سابقم را در هنگام درمان بیماری سرطان دیده بودم. (همسر توچی بر اثر این بیماری در سال ۲۰۰۹ و در ۴۷ سالگی درگذشت)

توچی در ادامه صحبت هایش اشاره کرد که اکنون این بیماری را پشت سر گذشته و بعید به نظر می‌رسد که سرطان او عود کند. توچی در مورد بیماری اش گفت: سرطان باعث می‌شود که در یک زمان هم احساس ترس بیشتری داشته باشید و هم کمتر بترسید. احساس می‌کنم از زمانی که به این بیماری مبتلا شده ام، پیرتر شده ام هنوز هم می‌خواهم پیش بروم و کارهایم را انجام دهم.

توچی که در سریال «سوپرنووا» بازی می‌کند و در سریال انیمشن کمدی «پارک مرکزی» یکی از صداپیشگان است، سابقه نقش آفرینی در فیلم‌های «بازی‌های گرسنگی»، «جک غول کش»، «تبدیل شوندگان»، «افشاگری» و «سکوت» را دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا