بیوگرافی

بیوگرافی مهراب خسته صدا

بیوگرافی حسین زینالی معروف به مهراب خسته صدا با عکس و ناگفته های شخصی و همسرش تا ماجرای بیماری او را می خوانید.

حسین زینالی با نام هنری مهراب متولد 12 بهمن 1373 در اراک ، خواننده است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی نرم افزار کامپیوتر می باشد که در سبک دیس لاو – پاپ می خواند و علت آن را شکست عشقی عنوان می کند.

اصالت

حسین زینالی در اراک به دنیا آمده اما اصالتا اهل لاهیجان استان گیلان می باشد و در حال حاضر ساکن شهرک ولیعصر تهران است.

اولین کار حرفه ای

حسین بصورت حرفه ای سال 1394 وقتی 21 ساله بود با انتشار آهنگ «صبر ایوب» به همراه دانیال صدر در استودیوی «آی وی رکورد» وارد عرصه خوانندگی شد.

ماجرای خسته صدا

مهراب که بعدا با نام «خسته صدا» هم معروف است ، می گوید انتخاب این اسم در نتیجه یک ماجرای عشق و عاشقی است. او تنها به گفتن این تک جمله بسنده می کند که «به عشق تو خسته شده صدام».

شهرت

شهرت زینالی بعد از آهنگ «مرگ مهراب 1» به همراهی ایمان نولاو بر زبان ها افتاد. از معروف ترین ترک هایش میتوان به قطعات «مارلبرو» ، «مرگ مهراب 1 و 2» ، «زیر هشت» ، «چشم آهو» ، «ضربان» ، «انفرادی» ، «مسافرخونه» و … اشاره کرد.

ماجرای سرطان حنجره !

مهراب در گفتگوی تلگرامی در پاسخ به این سوال که آیا به سرطان مبتلاست؟ گفت: متاسفانه این خبر درست است ، با این حال او از میزان پیشرفت بیماری توضیح نداد.

با درد زندگی می کنم !

من سعی میکنم به مشکلاتی که برام پیش اومده فکر نکنم؛ تا وقتی خانواده بزرگی مثل شما دارم ناراحتی ای نداشته باشم حتی وقتی با درد زندگی می کنم. پس از من بابت چیزی دلخور نباشید و درکم کنید؛ میسپارم همه چیو به خداودند یکتا.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا