بیوگرافیپیشنهادیسریال
موضوعات داغ

بیوگرافی بازیگران سریال خاتون + معرفی سریال

معرفی سریال خاتون به کارگردانی تینا پاکروان

خاتون به انگلیسی Khatoon Series سریال جدید شبکه نمایش خانگی در ژانر درام تاریخی به نویسندگی، تهیه و کارگردانی تینا پاکروان محصول سال 1400 از کشور ایران میباشد.

این سریال که روایت‌گر داستانی در زمان جنگ جهانی دوم و اشغال ایران توسط متفقین میباشد و پس از آغاز جنگ جهانی دوم در ۹ شهریور ۱۳۱۸، ایران اعلام بی‌طرفی کرد اما پس از آغاز تهاجم آلمان به شوروی به دلیل گستردگی مرز ایران با اتحاد جماهیر شوروی، این بی‌طرفی ناپایدار بود. نیروهای متفقین به بهانه ی حضور کارشناسان آلمانی در ایران این کشور را اشغال کردند.

سریال خاتونی نیز دو سال پس از اشغال ایران توسط متفقین یعنی در سال 1320 روایت خواهد شد. در ادامه به معرفی بازیگران و بیوگرافی بازیگران سریال خاتون می‌پردازیم، با ما همراه باشید.

خاتون روایت داستانی تاریخی از زنان سرزمین ایران را روایت می کند که زمانی برای تداوم زندگی خویش جنگیده اند، روایتی از خانواده ای که از اوایل شهریور ۱۳۲۰ آغاز شده و در دوران اشغال ایران توسط نیرو های متفقین دچار تحولاتی می شود.

میتوانید برای دانلود سریال خاتون از طریق سایت دانلود فیلم و سریال هکس دانلود اقدام به دانلود نمایید. این سریال از اواخر تیر 1400 وارد شبکه نمایش خانگی و پخش خواهد شد.

بیوگرافی تینا پاکروان

بیوگرافی تینا پاکروان

تینا پاکروان متولد 1356، کارگردان، تهیه کننده و بازیگر سینمای ایران است. دارای لیسانس کارگردانی سینما از دانشکده سینما تئاتر است و تحصیلات تکمیلی سینما را در دانشگاه UCLA گذرانده است. صفحه تینا پاکروان در سایت IMDb

وی تاکنون به عنوان مجری طرح، مدیر تولید، بازیگر، برنامه ریز، دستیار کارگردان و … در فیلم های مختلف همکاری داشته و با فیلمسازانی همچون مسعود کیمیایی، داریوش مهرجوئی، بهرام بیضایی، محمدرضا ورزی و ضیاءالدین دری کار کرده است. از فعالیت های دیگر وی می توان به تدریس، انتشار کتاب و نقد و ترجمه در مطبوعات و برگزاری نمایشگاه عکس اشاره کرد.

 

 

بیوگرافی نگار جواهریان

بیوگرافی نگار جواهریان

نگار جواهریان متولد 1361 هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. او در بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت جایزه سیمرغ بلورین در رشته بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم طلا و مس شد. وی در چهاردهمین جشن خانه سینما نیز برای فیلم طلا و مس تندیس بهترین بازیگر زن نقش اول را دریافت کرد.

جواهریان در فیلم های سینمایی بسیاری از جمله گرگ بازی، اعترافات ذهن خطرناک من، قندون جهیزیه، حوض نقاشی و صد سال به این سال ها نیز حضور داشته است. وی در دوبله فارسیِ فیلم کمپ ایکس ری (۲۰۱۴) به جای کریستین استوارت حرف زده است.

 

بیوگرافی اشکان خطیبی

بیوگرافی اشکان خطیبی

اشکان خطیبی متولد 1358 بازیگر، خواننده و كارگردان اهل ایران است. او تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی تئاتر از دانشکدهٔ هنر و معماری دانشگاه آزاد ادامه داده است. در سال ۷۹ به همراه بابک سعیدى یک گروه موسیقی راک ایرانی به نام اپولون داشته است که راک ایرانی می زدند اما از گروه جدا شدند. وی پیانو، گیتار و گاهی نیز ساز دهنی می زند. او به غیر از موسیقی و بازیگری گاهی نمایش نامه های انگلیسی را هم به فارسی ترجمه می كند و مدیرگروه موسیقی ترافیک نیز هست.

 

بیوگرافی مهران مدیری

بیوگرافی مهران مدیری

مهران مدیری متولد 1346 کارگردان، هنرپیشه، خواننده، مجری، طراح صحنه و لباس، مجری طرح، صداپیشه و تهیه کننده ایرانی است و از نوجوانی پا بر وادی هنر نهاده و طی سالیان سال فعالیت یکی از چهره های محبوب و پرآوازه سینمای ایران محسوب می شود. از ۱۶ سالگی بازیگری در تیاتر را آغاز کرد و در رادیو به مدت شش سال به گویندگی در برنامه داستان شب پرداخت.

او با همراهی داریوش کاردان اولین برنامه طنز خود را در نوروز ۱۳۷۲ برای تلویزیون ساخت. ساخت مجموعه «ساعت خوش» به کارگردانی و بازیگری مدیری در سال ۱۳۷۳ شهرت و محبوبیت بسیاری را برای مدیری به ارمغان آورد و از همان سال مدیری با به دست گرفتن رگ خواب مخاطبان تلویزیون و ساخت سریال های طنز «پاورچین»، «نقطه چین»، «شب های برره»، «مرد هزار چهره» ، گنج مظفر و «درحاشیه» در اوج شهرت و محبوبیت خود ماند.

مراسم اهدای دکترا به مدیری در ۲۱ تیرماه ۱۳۹۰ (۱۲ ژوئن ۲۰۱۱) در دانشگاه لیبرتی واقع درلس آنجلس برگزار شد که مهران مدیری به دلیل ضبط ادامه مجموعه «قهوه تلخ» سریال شبکه نمایش خانگی، نتوانست در این مراسم حضور پیدا کند. «دانشگاه لیبرتی آمریکا (American Liberty University) به پاس انجام فعالیت های هنری و انسانی، به مهران مدیری مدرک دکترای افتخاری اهدا کرد.

برای دانلود فیلم های مهران مدیری از رسانه هکس دانلود اقدام نمایید.

بیوگرافی ستاره پسیانی

بیوگرافی ستاره پسیانی

ستاره پسیانی متولد 1364 بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، فرزند آتیلا پسیانی و فاطمه نقوی (از بازیگران سینما و تلویزیون) است. بازیگری را از صحنه تئاتر در سال 1369 آغاز کرد و در سال 1370 با فیلم سینمایی بهترین بابای دنیا ساخته داریوش فرهنگ پا به سینما گذاشت. با سریال باغ بلور در سال 1382 تلویزیون را تجربه کرد.

او که بیشتر به عنوان بازیگر تئاتر شناخته میشد در دهه نود در فیلم های سینمایی بسیاری از جمله کوچه بی نام، وارونگی، لانتوری، سرخ پوست، غلامرضا تختی، خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری و مجوز خروج نقش آفرینی کرد. حضور در سریال های همه بچه های من، زیر خاکی 2 و مجموعه های نمایش خانگی شوخی کردم، نهنگ آبی، کرگدن و جیران (اختصاص فیلیمو) بخش دیگری از کارنامه هنری پسیانی است.

او برای نمایش صد در صد ساخته مرتضی اسماعیل کاشی در جشنواره بین المللی تئاتر فجر در بخش مسابقه ایران (ب) تندیس بهترین بازیگر زن و برای فیلم سینمایی یدو دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول جشنواره فیلم فجر را کسب کرد.

 

بیوگرافی شبنم مقدمی

بیوگرافی شبنم مقدمی

شبنم مقدمی متولد 1351 هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است.تحصیل کرده ی ادبیات فارسی در مقطع کارشناسی و فارغ التحصیل مدرسه ی فیلمنامه نویسی سوره و مدرسه ی بازیگری سینما، امین تارخ است است.مقدمی در فیلم های سینمایی بسیاری همچون شبی که ماه کامل شد، خجالت نکش، اکسیدان و ابد و یک روز حضور داشته است.

سایت دانلود فیلم و سریال هکس دانلود با بیش از چندین هزار آرشیو، یکی از سایت های فعال در این حوزه میباشد. میتوانید فیلم و سریال های مورد نظر خود را از بخش دانلود فیلم این سایت دریافت و تماشا نمایید.

بیوگرافی رضا بهبودی

بیوگرافی رضا بهبودی

رضا بهبودی متولد 1350 بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است.بهبودی فارغ التحصیل رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده سینما تئاتر در سال ۱۳۷۶ می باشد. او عضو انجمن بازیگران خانه تئاتر ایران و عضو گروه تئاتر لیو است.

وی فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۶ با بازی در نمایش بینوایان بهروز قریب پور آغاز کرد. بهبودی کارگردانی فیلم های سینمایی بر پهنه دریا، همه چیز می گذرد تو نمی گذری، مدهٔ سن مدار، اطلسی های لگدمال شده را برعهده داشته است. از جمله کارهای او بازی در فیلم صورتک ها می باشد.

 

بیوگرافی بهناز جعفری

بیوگرافی بهناز جعفری

بهناز جعفری متولد 1353 بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. وی فارغ التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی است.اولین فیلم او که در نقش کوتاهی در آن حضور داشت روسری آبی در سال ۱۳۷۳ بود.

او برای بازی کوتاهش در فیلم «خانه ای روی آب»، ساخته بهمن فرمان آرا از بیستمین جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل زن را گرفت.جعفری بازی در تئاتر را با نمایش سلطان مار به کارگردانی گلاب آدینه در سال ۱۳۷۲ آغاز کرد و در نمایشهای کارگردانان شاخصی چون بهرام بیضایی، محمد رحمانیان، علیرضا نادری و … به ایفای نقش پرداخته است.

 

بیوگرافی فرخ نعمتی

بیوگرافی فرخ نعمتی بازیگر سریال خاتون

فرخ نعمتی متولد 1330 در تهران، لیسانس مدیریت اقتصادی است و بازی در سینما را از سال 1363 با فیلم سینمایی «زائر خلف» ساخته یدالله نوعصری آغاز كرد.نعمتی در فیلم های سینمایی بسیاری همچون بشارت به یک شهروند هزاره سوم، امپراتور جهنم و ماهی ها عاشق می شوند حضور داشته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا