بیوگرافی

بازیگرانی ایرانی که خواننده های موفقی شدند!

تعداد زیادی از بازیگران ایرانی وارد مسیر خوانندگی شده اند بازیگرانی گه در حرفه خود ستاره هستند از جمله آنها می توان به پرویز پرستویی ، محمد رضا فروتن، امین حیائی و حامد بهداد اشاره کرد. اما 4 نفر از این بازیگرانی که سعی در حضور در صنعت موسیقی کردند تا حدودی موفق شدند.

آلبوم و آهنگ های بهرام رادان

تجربه بسیار موفق خوانندگي در فيلم ســنتوري، بهرام رادان را به انتشــار يك آلبوم رســمي دلگرم كرد. ايــن اتفاق در ســال 91 برای او رخ داد و آلبومي با نام روي ديگر با صداي بهرام رادان به بازار آمد. اين آلبوم متشکل بر ۹ قطعه فارسی و ۳ قطعه انگلیســی با تنظیم آقای کیوان هنرمند می باشد.اما آلبوم واكنشهاي متضادي را به همراه داشت. برخي آن را اثري حرفه اي و برخي آن را غیر حرفه ای دانستند. اين آلبوم خالي از حواشی کمی هم نبود تا جايي كه رادان مجبور به واكنش شد: نگاه من به موضوع موسیقی به هیچ عنوان کسب شهرت و محبوبیت نبوده، چه بسا که شهرت را در این سالیان از سینما بدست آوردم.

آلبوم و آهنگ های محمد رضا گلزار

محمدرضا گلزار فعاليت حرفه‌اي اش را با موسيقي شروع كرد و در گروه موســيقي آريان به عنوان نوازنده گیتار حضور داشت. محمدرضا گلزار بعد از شهرت در بازيگري، موسيقي را رها نكرد و حتي در قامت خواننده حرفه ای به فعاليتش ادامــه داد. او توانست در زمستان سال ۹۵ گروهی مستقل تشكيل بدهد و اقدام به برگزاري كنسرتهاي متعددي در شهر تهران و شهرستانها و حتي خارج از كشور كرده است. صداي محمدرضا گلزار مورد پسند طرفداران او قرار گرفت اما در مقابل سخت پسندها انتقادهايي جدي به او وارد می کنند.

آلبوم و آهنگ های مهران مدیری

شــهرت مهران مدیری با بازيگري به دســت آمده، اما او از كودكي به موســيقي علاقمند بوده اســت. مهران مديري تيتراژ آخر بسياري از سريالهايش را خودش کار کرده است. درواقع او غالبا سراغ بازخواني آثار فولكلور رفته. آلبومهــاي دلتنگي ها و از روي سادگي اثر مرحوم بابک بیات و فردین خلعتبری سرآغاز ورود رسمي مهران مديري به دنياي خوانندگي بود. مهران مدیری با توجه به نفوذش در مقاطعــی به عنوان خواننــده مهمان در کنسرتهای گروه دارکوب به سرپرستی همایون نصیری حضور فعال پیدا کرد. بااين حال مهران مديري به عنوان خواننده پذیرفته نشده  و عملكردش با انتقادهايي جدي مواجه شده است.

آلبوم و آهنگ های شهاب حسینی

شهاب حسینی در دهه 70به همراه برادر خود  و چنــد هنرمند ديگر يك گروه موسيقي به نام هنری هفت راه اندازي كرد. آنها تاکنون چهار مجموعــه آهنگ از این گروه را منتشر کرده اند که شهاب حسینی در آلبوم یک و دو این گروه  به دکلمه پرداخته و در آلبوم ســه و چهار به عنوان  خواننده اصلی حضور پیدا کرده است. شهاب حسینی  ظاهرا درحال حاضر علاقه چندانی  به اجرای زنده یا تولید آلبوم جدید نــدارد، در آلبوم هفت شهاب حسینی خواننده چهار قطعه، پریچهر، آشنای غریب، بدرود و شهزاده رؤیا بوده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا