بیوگرافی

بازیگران ایرانی که دوقلو دارند

مشتاقید که بدانید کدام یک از بازیگران ایرانی فرزند دوقلو دارند و علاقه مندید که تصاویری از دوقلوهای بازیگران ایرانی را مشاهده کنید ادامه این مطلب را از دست ندهید.
دوقلو داشتن و صاحب فرزند دوقلو شدن یکی از جذاب ترین اتفاقاتی است که هر پدر و مادری شانس تجربه کردن آن را در زندگی ندارد.

در میان بازیگران ایرانی که ازدواج کرده و صاحب فرزند شده اند برخی این شانس را داشته و صاحب فرزند دوقلو شده اند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید کدام یک از بازیگران ایرانی فرزند دوقلو دارند و مشتاق باشید که تصاویری از دوقلوهای بازیگران را مشاهده کنید، پس تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

مجید صالحی بازیگر و کارگردان کشورمان یکی از هنرمندانی است که فرزند دو قلو دارد. دوقلوهای مجید صالحی یک دختر و پسر به نام های حنا و آروین هستند.

باربد بابایی مجری، بازیگر و خواننده کشورمان یکی دیگر از هنرمندانی است که فرزند دو قلو دارد. دوقلوهای باربد بابایی دو دختر به نام های آیلین و شایلین هستند.

فلامک جنیدی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان که چند سالی است به همراه همسرش در خارج از کشور زندگی میکند یک دختر و پسر دوقلو به نام های حنا و میلان دارد.

سیروس همتی بازیگر سریال دلدادگان و خداحافظ بچه یکی دیگر از هنرمندانی است که فرزند دوقلو دارد و نگار و بهار دختران دوقلوی او هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا