تمامی مطالب

بیوگرافی جاستین تیمبرلیک خواننده

بیوگرافی جاستین تیمبرلیک خواننده و بازیگر آمریکایی تبار با عکس همسرش از بریتنی اسپیرز تا کامرون دیاز و جسیکا بیل را می خوانید.

دوران کودکی و نوجوانی جاستین تیمبرلیک

جاستین تیمبرلیک در تاریخ ۳۱ ژانویه سال ۱۹۸۱ در ممفیس، نخستین شهر بزرگ ایالت تنسی آمریکا، به دنیا آمد. چارلز تیمبرلیک پدر او و لین هارلز مادر وی می باشند. جاستین دو برادر ناتنی با نام های جاناتان و استفان دارد که هر دوی آن ها کوچکتر از جاستین هستنند. جاستین هم مانند بسیاری از ستاره های امروزی هالیوود علاقه داشت تا از راه اصولی به سینما راه پیدا کند، اما شرایط زندگی و خانوادگی او و هم چنین مخالفت اعضای خانواده باعث شد تا وی نتواند به دبیرستان هنرهای نمایشی نیویورک راه پیدا کند.

اما وی به هر طریقی که بود در مسابقه ی به دنبال ستاره، که به کشف ستاره های ناشناس در رده خوانندگی می پردازد، توانست خودی نشان دهد و با اجرای ترانه هایی معروف خود را به شهرت خاصی در میان رفقایش برساند. او خیلی زود و در سال ۱۹۹۳ به کلاب میکی ماوس رفت و با بریتنی اسپیرز، کرستینا آگیلرا و جی سی چیسز آشنا شد و این آشنایی توانست هر سه آن ها را به مقامی فوق العاده برساند.

همکاری با خواننده های بزرگ

جاستین تیمبرلیک در طول فعالیت هنری خود با خواننده های بسیار بزرگی همکاری داشته است. در این بین همکاری وی با مدونا و تیمبالند در ترک «۴ دقیقه» با موفقیت بسیاری برای او همراه بود. این قطعه در بیشتر از ۲۰ کشور جهان به عنوان محبوب ترین آهنگ شناخته شد و حتی رکورد دانلودهای غیر قانونی را نیز شکست. در سال ۲۰۱۳ نیز در قطعه «عشق تا حالا حس خوبی نداشته» مایکل جکسون را همراهی کرد.

حضور در عرصه سینما

حضور جاستین تیمبرلیک در سینما برای وی چندان موفقیت آمیز نبوده است و صرفا فقط جنبه ی حضور داشته است. با نگاهی کوتاه به سابقه ی بازیگری او در هالیوود می توانیم به فیلم هایی نه چندان با کیفیت برسیم که از نظر فروش نیز به موفقیت چندانی دست پیدا نکرده اند. با این وجود صداپیشگی او در برخی از انیمیشن های کمپانی والت دیزنی را می توانیم از جمله مهم ترین فعالیت های وی در عرصه ی هالیوود بدانیم.

همچنین او در فیلم های ادیسون با مورگان فریمن، آلفا داگ در کنار امیل هرش، شبکه اجتماعی با جسی آیزنبرگ و معلم بد با کامرون دیاز همکار بود. میلا کونیس، کلینت ایستوود و کیت وینسلت از دیگر بازیگران بزرگی بوده اند که جاستین تیمبرلیک تاکنون در کنار آن ها به ایفای نقش پرداخته است.

زندگی خصوصی جاستین تیمبرلیک

جاستین تیمبرلیک ابتدا در سال ۲۰۰۲ شریک زندگی بریتنی اسپیرز بود، اما رابطه ی آن ها چندان دوام نداشت و پس از مدتی از یکدیگر جدا شدند. پس از آن در سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۶ با کامرون دیاز، بازیگر مشهور هالیوود رابطه داشت که البته رابطه ی این دو نیز با هم سرانجام خوشی نداشت و در نهایت به جدایی شان منجر شد. پس از آن و در سال ۲۰۰۷ با جسیکا بیل، بازیگر آمریکایی آشنا شد و در سال ۲۰۱۲ با وی ازدواج کرد که رابطه ی آن ها تا زمان نوشتن این مقاله دوام داشته است!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا