بیوگرافی

زندگی نامه کای اکسو خواننده

بیوگرافی کیم جونگین معروف به کای از گروه اکسو و عکس همسرش جنی تا ناگفته هایی از بازیگری و مدلینگ با علایق شخصی اش را می خوانید.

تاریخ تولد کای

کای اکسو ( به لاتین Kai) با نام اصلی کیم جونگ این؛ متولد ۲۴ دی ۱۳۷۲ در سونگچئون کره جنوبی؛ خواننده، مدل، بازیگر، رقاص اصلی و عضو گروه پسران اکسو (EXO) است.کای همچنین عضو زیر گروه اکسو یعنی EXO-K و جزو اعضای گروه Super M است.

خانواده و تحصیلات کای اکسو

کای دو خواهر بزرگتر از خود دارد که یکی از آن ها، ۹ سال و دیگری ۵ سال از وی بزرگتر است. پدر کای در ۷ می ۲۰۱۸، بر اثر یک بیماری مزمن، درگذشت. طبق گفته کای، والدین او دوست داشتند تا وی تکواندو و پیانو بیاموزد.او در فوریه ۲۰۱۲، از مدرسه هنر های نمایشی سئول فارغ التحصیل شد. او رقص را در ۸ سالگی با رقص جاز آغاز کرد اما پس از دیدن نمایش رقص باله فندق شکن در کلاس سوم، یادگیری رقص باله را آغاز کرد.

جوایز و افتخارات کای

او به خاطر شیوه رقص خاص خود، توانست برنده مسابقات رقص ۱۰th Youth Best Contest (که در سال ۲۰۰۷ توسط آژانس SM Entertainment برگزار شده بود) شود و حتی جایزه ی محبوبیت این مسابقات را بدست آورد. او در همین سال، بصورت کوتاه در موزیک ویدئوی Hahaha Song از TVXQs، حضور پیدا کرد.

گروه خونی، قد و وزن کای

گروه خونی کای، A، قد او ۱۸۰ سانتی متر و وزن وی ۶۷ کیلوگرم است.

حرفه ای با گروه اکسو

کای پس از حدود 5 سال کارآموزی سال 2011 در 17 سالگی بعنوان اولین عضو گروه جدید کمپانی اس ام انتخاب شد. او یکسال بعد در ماه آوریل 2012 با موزیک ویدیو و آلبوم MAMA کار حرفه ای خود را با این گروه 12 نفره شروع کرد و از همان زمان مورد توجه قرار گرفت.

رکورد شکنی در فروش مجله

در دسامبر 2017 کای بعنوان مدل شماره دسامبر مجله The Big Issue انتخاب شد. این مجله که به خاطر کمک به بی خانمان ها معروف است با قرار دادن تصویر کای روی جلد خود تنها در 2 روز اول بیش از 20 هزار نسخه فروخت و رکورد شکنی کرد.

شایعه دو رگه بودن

در اوایل شروع به کار به دلیل پوست سبزه کای شایعه کره ای – سومالیایی بودن وی مطرح بود که این شایعه بلافاصله رد شد.

در لیست خوش قیافه ترین ها

در سال 2018 کای در جایگاه 51 لیست TC Candler قرار گرفت ، این لیست سالانه 100 نفر از خوش قیافه ترین افراد را رتبه بندی میکند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا