بیوگرافی

بیوگرافی هری استایلز خواننده انگلیسی

بیوگرافی هری استایلز خواننده و همسرش از کارولین فلاک تا تیلور سویفت و شایعه ارتباط با کامیل با عمس جدید و ناگفته های شخصی اش را می خوانید.

خلاصه ای از اوایل زندگی هری

هری ادوارد استایلز (به انگلیسی: Harry Edward Styles) (زادهٔ ۱ فوریه ۱۹۹۴) خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر بریتانیایی است. فعالیت وی در عرصه موسیقی از سال ۲۰۱۰ با شرکت در برنامه تلویزیونی بریتانیایی استعدادیابی صدا ایکس فاکتور آغاز شد. او در این مسابقه به عنوان یک خواننده تک موفق نبود و در مراحل اولیه حذف شد. با این وجود، استایلز دوباره برای تشکیل گروه وان دایرکشن به همراه چهار شرکت کننده دیگر به این برنامه بازگردانده شد. بعد از تعلیق گروه وان دایرکشن در سال ۲۰۱۶، استایلز به عنوان هنرمند مستقل با کمپانی کلمبیا رکوردز قرارداد همکاری امضا کرد.

اوایل زندگی

استایلز در ردیچ، ووسترشر به دنیا آمد و در هولمز چپل، چشر، انگلستان بزرگ شد. او در مدرسه “Holmes Chapel Comprehensive” تحصیل کرد. مادر وی انی کاکس و پدرش دزموند استایلز نام دارد. بسیاری از اجدادش کارگران مزرعه در نورفولک بودند. او یک خواهر بزرگتر از خود به نام جما دارد. والدین او هنگامی که او هفت سال داشت از یکدیگر جدا شدند. سپس مادر استایلز با رابین توییست ازدواج کرد. هری استایلز رابطهٔ بسیار خوبی با رابین داشت. رابین در سال ۲۰۱۷ بعد از سالها مبارزه با سرطان درگذشت. هری در سن شانزده سالگی به‌صورت پاره‌وقت در یک نانوایی کار می‌کرد. او از زمانی که کودک بود علاقه زیادی به خوانندگی داشت. از آرتیست‌های مورد علاقه او الویز پرسلی و گروه‌های راک بیتلز و بان جووی را می‌توان نام برد. استایلز قبل از عضویت در گروه وان دایرکشن خوانندهٔ اصلی گروهی به نام وایت‌اسکیمو بود و با این گروه برندهٔ جایزهٔ مسابقه‌ای محلی شد.

جایزه ها

این گروه افتخارات فراوانی از جمله هفت جایزه بریت ، هفت جایزه موسیقی آمریکایی ، شش جایزه موسیقی بیلبورد و چهار جایزه موسیقی MTV Video را به دست آورد.

آلبوم‌شناسی

هری استایلز (۲۰۱۷)

فاین‌لاین (۲۰۱۹)

تور کنسرت

هری استایلز: تور زنده (۲۰۱۷–۱۸)

فیلم‌شناسی

آی کارلی (۲۰۱۲)

وان دایرکشن: این ما هستیم (۲۰۱۳)

وان دایرکشن: جایی که ما هستیم – فیلم کنسرت (۲۰۱۴)

پخش زنده شنبه شب (۲۰۱۷)

دانکرک (۲۰۱۷)

نگران نباش عزیزم (فیلم) (۲۰۲۲)

پلیس من(۲۰۲۲)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا