بیوگرافی

بیوگرافی پارک چانیول خواننده

عکس و بیوگرافی پارک چانیول خواننده گروه اکسو و همسرش روز با ناگفته های روابط شخصی اش تا علایق زندگی اش را می خوانید.

بیوگرافی پارک چانیول و همسرش

پارک چانیول متولد 27 نوامبر 1992 در کره جنوبی ، خواننده و بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس فرهنگ و هنر و فوق لیسانس طراحی داخلی می باشد که از 16 سالگی خواندن را شروع کرد و حالا ترانه سرا بوده و کار مدلینگ هم می کند.

خانواده

پارک چانیول (Park Chanyeol) روز 6 آذر 1371 در در سئول کره جنوبی به دنیا آمد و تنها یک خواهر بزرگتر از خود بنام پارک یورا دارد که مجری شبکه YTN کره جنوبیست. مادرش رستوران دارد است و پدرش نیز یک کافه کوچکی را در سئول اداره می کند.

علاقه به موسیقی

علاقه اش به موسیقی بعد از تماشای فیلم School of Rock در دوران ابتدایی شروع شد سپس به کلاس آموزش ساز درامز رفت. در نوجوانی هم بعد از شنیدن آهنگ Unconditional Kismet از یو یونگ جین تصمیم گرفت خوانندگی را بعنوان شغل اصلی خود ادامه دهد.

خوانندگی از 16 سالگی

چانیول در سال 2008 وقتی 16 ساله بود وارد کمپانی موسیقی SM Entertainment شد و توانست در مسابقه این شرکت رتبه دوم را بدست آورد. او سپس بعنوان کارآموز شروع به خواندن رپ کرد و در چند موزیک ویدیوی گروه تی وی ایکسو کیو و گرلز جنریشین همخوانی کرد.

در گروه EXO (اکسو)

چانیول در اواخر سال 2011 وقتی 19 ساله بود به عضویت گروه موسیقی تازه تاسیس EXO (اکسو) زیر نظر کمپانی موسیقی SM Entertainment درآمد. این گروه به حدی درخشید که در سال 2014 تا 2018 از طرف رسانه ها بعنوان پادشاه کی – پاپ جهان شناخته شدند.

شروع بازیگری و ترانه نویسی

پارک بعد از شهرت با گروه اکسو از سال 2015 وقتی 23 ساله بود با حضور در نقش مکمل فیلم Salut d’Amo وارد عرصه بازیگری شد. او یکسال بعد با فیلم کره ای – چینی So I Married an Anti-fan نقش اول را برعهده گرفت و در کنار آن شروع به ترانه سرایی موسیقی رپ کرد.

از تهیه کنندگی تا مدلینگ

در سال 2017 رسانه های موسیقی کره ای گزارش دادند پارک چانیول تحت نام Loey بصورت مخفیانه بعنوان تهیه کننده موسیقی به فعالیت می پردازد. او چند ماه بعد به فشن شوی Tommy Hilfiger در لندن دعوت شد و بسیار مورد توجه صنعت مدل قرار گرفت.

دوست سابق

در سال 2014 رسانه های کره ای فاش کردند پارک با دختری بنام کواک صائیبول (kwak saebyul) در رابطه است که بنظر آنها از سال 2017 دیگر از هم جدا شدند.

خصوصیات همسر آینده

چانیون می گوید دوست دارد با کسی که سرگرمی و علایق مشترکی دارند آشنا شود و او باید همان نوع موسیقی و آشپزی را دوست داشته باشد که من دارم. باید بگویم سن و ظاهر برای من مهم نیست اما دختر مورد علاقم باید راستگو و سرزنده باشد.

روابط عاشقانه

در سال 2018 رسانه های کره ای خبر دادند پارک چانیول با خانم Rosé (خواننده) وارد رابطه شده است که هر دو تکذیب کردند.

از شخصیت تا موسیقی

چانیول می گوید شخصیت رمانتیکی دارد و غذای مورد علاقه اش Galbi – Tonkatsu بوده و بیشتر اوقات فراغت اش مشغول گوش دادن به موسیقی و یا ساز زدن است.

ماجرای حساسیت به سگ

یک سگ خانگی به اسم Toben دارد اما بخاطر اینکه به مو و بدن سگ آلرژی دارد فقط می تواند تا یک ساعت پیشش بماند و بعد آن آلرژی اش فعال می شود. می گوید بخاطر علاقه به سگ اما آلرژی به موهایش ، مادرش از Toben نگهداری می کند.

در گروه جدید

پارک چانیول در 15 آوریل 2019 اولین ترانه تکی خود بنام SSFW را منتشر کرد سپس به همراه سهون بعنوان دومین زیر مجموعه رسمی اکسو ، تحت عنوان اکسو – اس سی شروع بکار کرد که اولین آلبوم این گروه با عنوان عجیب زندگی در 22 ژوئیه 2019 منتشر شد.

دانستنی ها

● فیلم مورد علاقه: School of Rock

● شماره مورد علاقه: 21

● رنگ مورد علاقهه: سیاه

● قد: 185 سانتی متر

● وزن: 70 کیلوگرم

● رنگش چشم: سیاه

● سبک مورد علاقه: هیپ هاپ – رپ

● عمل زیبایی: لیزیک روی چشم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا