بیوگرافی

بیوگرافی دنیا دادرسان و همسرش

بیوگرافی دنیا دادرسان خواننده و همسرش سروش صادقی با عکس دونفره و ناگفته هایی از زندگی شخصی تا علاقه هایش را می خوانید.

بیوگرافی دنیا دادرسان

دنیا دادرسان متولد 24 اسفند 1376 در تهران ، خواننده علاقمند به آشپزی است. فعالیت خود را از دنیای مجازی و ساخت دابسمش برای آهنگ های ایرانی و خارجی شروع کرد و حالا یک خواننده مستقل شده و در استرالیا تیم ورک مجازی دارد.

از علاقه تا پیانو

از کودکی دوست داشت همیشه خواننده شود و روزی روی استیج برود برای همین از 8 تا 12 سالگی در تهران شروع به یادگیری پیانو زیر نظر فرخ اصانلو کرد.

مهاجرت در 15 سالگی

در سال 1389 وقتی 13 ساله بود با خانواده ابتدا به مالزی مهاجرت کردند و بعد از 2 سال توانستند اقامت کشور استرالیا را بگیرند و به این کشور بروند.

ساخت دابسمش

از سال 1394 شروع به ساخت دابسمش از آهنگ های ایرانی و خارجی نمود که انتشار این ویدیوها در صفحه اینستاگرام اش خیلی زود او را به شهرت رساند.

خوانندگی

فروردین ماه 1397 چند رو بعد از جشن 21 سالگی توانست اولین آهنگ مستقل خود به نام «از اینجا برو» را منتشر کرد که با استقبال بسیار زیادی مواجه شد.

همکاران و آلبوم

تمام افرادی که در ساخت موزیک هایش با او همکاری می کنند را تابحال ندیده و از طریق اینترنت بصورت تیم ورک مجازی با آنها در ارتباط است.

علاقه به بازیگری

بجز موسیقی به شدت علاقمند به بازیگریست و می گوید اگر پیشنهاد داشته باشد حتما قبول می کند و اصولا هر نوع اجرایی که مردم خوششان بیاید او دوست دارد.

ناگفته ها

خانم دادرسان مدتی در استرالیا قبل از شروع حرفه ای ؛ خواننده گروه «سه نیک» بود که بعد از 9 ماه از گروه جدا شد و آهنگ مستقل خود را منتشر نمود. او علاوه بر فارسی به زبان انگلیسی نیز ترانه سرایی می کند و می خواند و اولین آلبوم خود را سال 1397 بنام Donya منتشر کرده است.

از مخالفت مادر تا افتخارش

آن موقعی که قصد شروع کردن بصورت حرفه ای را داشتم با مادرم زندگی می کردم ، او اصلا موافق نبود و مدت زمان طولانی طول کشید تا این موضوع را بپذیرد. بعنوان یک مادر نگران بود ، الان که می داند اینکار را دوست دارم به من افتخار می کند و همیشه حمایتش را دارم.

آشپزی و ادیت فیلم

آشپزی بلدم و بسیار به آن علاقمندم ، همیشه در کودکی فکر می کردم که وقتی بزرگ شوم ، برنامه های آشپزی می سازم. ادیت ویدیو هم جزو علاقمندی های دیگرم است ، با نرم افزارهای ادیت ویدیو کار می کنم و مدام در اینترنت می چرخم تا ادیت را کامل یاد بگیرم.

آدم حساسی هستم

خیلی آدم حساسی هستم و حس می کنم این حساس بودن دیگران را خیلی اذیت کرده است ، خیلی زود بهم می خورم و شکننده ام. سعی می کنم روی این موضوع کار کنم اما به اطرافیانم هم گفته ام که بیشتر مراعات کنند ، در رفتارم با دیگران هم همین حساسیت را دارم و نمی خواهم کسی را ناراحت کنم.

دلتنگی برای ایران

10 سالی می شود که به ایران نرفته ام و دلم برای بستنی آیس پک ، بستنی شاتوتش و سالادهای رستوران اپاچی تنگ شده است ، آن موقع 12 ساله بودم و زیاد با تفریحات داخل ایران آشنا نشده بودم.

ازدواج

دنیا دادرسان از سال 1398 با سروش صادقی وارد یک رابطه عاشقانه (نامزدی) شده است و با هم زندگی می کنند.

کتاب تا فیلم مورد علاقه

کتاب خوان نیستم اما فیلم زیاد می بینم ، فیلم « A Star is born» را شاید پنج بار دیده ام ، در کودکی هم فیلم آتش بس و تایتانیک را دوست داشتم.

آرزو تا قبل 30 سالگی

آدمی نیستم که آرزوی بزرگ کنم ، اصولا آرزوهایی می کنم که بدانم با تلاش به آنها می رسم ، فکر می کنم تا 30 سالگی به آرزوهای زیادی برسم. در حال حاضر دوست دارم کنسرت های بیشتری داشته باشم و بیشتر روی استیج بروم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا