بیوگرافی

بیوگرافی نغمه مرادآبادی نوازنده سه تار

بیوگرافی نغمه مرادآبادی نوازنده سه تار و همسرش با عکس جدید و ناگفته هایی از شروع فعالیت تا علاقه اش به زندگی در طبیعت را می خوانید.

بیوگرافی نغمه مرادآبادی

نغمه مرادآبادی متولد 21 فروردین 1365 در تهران ، نوازنده ساز سه تار است. فارغ التحصیل لیسانس موسیقی کنسرواتوار تهران می باشد که تجربه همکاری با خواننده های مختلف را داشته و برنده مسابقه بین المللی Sonyashnik اوکراین است.

از 4 سالگی تا سه تار

موسیقی از کودکی برای من خیلی مهم بود و گوش موسیقیایی خوبی داشتم ، از 4 سالگی تمام آهنگ ها را حفظ می کردم و با شعر می خواندم. ساز مورد علاقه ام پیانو و ویولن سل بود ولی مسیر زندگی من را به سمتی برد که به سازهای ایرانی علاقمند شدم.

محبوب ترین گروه من

محبوب ترین خواننده و نوازنده های من فقط یک گروه بوده و آن هم گروه راک انگلیسی بنام «پینک فلوید» است که از همه لحاظ عاشق آنها هستم.

احضار به قوه قضاییه

خرداد 1398 نغمه مرادآبادی به همراه تعدادی از نوازنده و خواننده های خیابانی به پلیس فتا احضار و شبکه اجتماعی (اینستاگرام) آنها مسدود شد. در نهایت بعد از تعهدات لازم و گذشت زمان این چهره ها دوباره امکان حضور در شبکه مجازی و ادامه فعالیت بر بستر قانونی را پیدا کردند.

عشق تئاتر

من عاشق تئاتر هستم و خیلی وقت ها جلوی آینه با خودم حرف می زدم و تصور می کردم روی صحنه تئاتر هستم . هنری که خیلی دوست داشتم انجام بدهم ولی بنظرم تئاتر و سینما ، حرفه ای بسیار سختی هست و چون حس کردم از پس آن بر نمی آمدم ، دنبالش هم نرفتم.

علاقه به محبوبیت تا شهرت

من هیچ وقت دوست نداشته ام چهره مشهوری باشم ، بلکه دوست داشته ام همیشه محبوب باشم ، مشهور بودن با محبوب بودن خیلی متفاوت است. من دوست دارم حتی اگر در سبک کاری خودم در جایگاه بسیار بالایی نیستم ، حداقل کاری کنم که باعث محبوبیت من شود.

ازدواج !

به ازدواج فکر نمی کنم اما اگر فرصت و موفقعیتی باشد که در آن خوشحال باشم و بدانم که این نهایت آن اتفاق خوب است حتما به آن فکر خواهم کرد!

ورزش حرفه ای

شدیدا اهل ورزش هستم ، حدود هفت سال می شود که خیلی ورزش می کنم ، رسیده بودم به قسمت های حرفه ای که کرونا آمد. از آنجایی که می ترسیدم و رعایت می کردم دیگر به باشگاه نرفتم و بیشتر آنلاین با مربی ام ادامه می دهم.

خط قرمز من

طبیعتا هر انسانی برای خودش خط قرمزهایی دارد که خط قرمز من هم توهین است ، شدیدا از دروغ و توهین فراری هستم و اینها برای من خط قرمز بزرگی هستند.

زندگی در طبیعت

زندگی در طبیعت یکی از علاقمندی های من است که حتما یک روز به آن می رسم ، اینکه به صورت دائم در طبیعت زندگی کنم.

لذت از شنیدن و نواختن

به شدت از شنیدن و نواختن موسیقی لذت می برم ، در حدی که فکر می کنم اگر یک روز نباشم این لذت چه می شود؟ الان هم هیچ فعالیت یگری جز تدریس و نوازندگی در حوزه موسیقی ندارم.

یک مقدار عصبی

چیزی که درباره خودم بامزه است اینه که کلا دختر پر شور و شیطان و پر هیجانی هستم و یک مقدار هم عصبانی که این را خیلی به من گفته اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا