بیوگرافی

بیوگرافی کاوه آفاق خواننده

کاوه آفاق متولد 12 اردیبهشت 1362 در تهران، خواننده است. فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری از دانشگاه مشهد است، علاوه بر خوانندگی، ترانه سرا، آهنگسار و استاد نوازندگی گیتار الکترونیک است.

خانواده و هنر

پدرش نویسنده و کارگردان تئاتر و مادرش دکترای شهرسازی دارد، کاوه علاوه بر موسیقی بازیگری را تجربه کرده و دستی در نقاشی کشیدن هم دارد.

شروع فعالیت خوانندگی

فعالیت خود را از 15 سالگی با نواختن ساز جاز و بلوز شروع کرد. مدتی در شمال ایران زندگی می کردند که آنجا با فولکلور ترکمن ها آشنا شد و از 17 سالگی بصورت حرفه ای به آهنگسازی و ترانه سرایی پرداخت.

حرفه ای

در دوران جوانی بعنوان نوازنده گیتار الکترونیک به گروه هنری آسمان پیوست و از سال 1382 وقتی 20 ساله بود به دعوت علیرضا پوررضا گروه کاویان را پایه گذاری کردند. سپس این گروه به The Ways تغییر نام داد که سال 90 از هم پاشید.

اولین اجرا با مجوز

کاوه در جشنواره مقاومت 92 برای اولین بار به صورت مجاز روی استیج برج میلاد به اجرای منتخبی از آهنگ هایش پرداخت و در نهایت در بخش اجرای زنده جایزه اول این جشنواره را دریافت کرد.

بازیگری

شاید جالب باشد که کاوه اولین بار در 6 سالگی با فیلم پیامبر با 12 درهم وارد عرصه بازیگر شد و در آثار زیادی از تئاتر تا فیلم هایی چون خاک بازی، سریال شبکه، خاکسری و … حضور داشت.

کاوه آفاق و همسرش

کاوه آفاق که سال 97 کم کم سن 35 سالگی را تمام می کند هنوز می گوید مثل اکثر هموطنانم ازدواج زود هنگام را بزرگترین آفت عشق می دانم که منجر به مرگ عشق می شود.

تفریح

من تنها تفریح زندگی‌ ام رفتن به طبیعت یا سفر به دیگر شهرهای ایران است. البته گهگاهی فیلمنامه می نویسم و نقاشی هم حتما دارم.

ساز ابداعی

من یک گیتار دارم که خودم ساختم و اسمش را Soecial K گذاشتم، در این گیتار قابلیتی برای پیکاپ ها و کاسه اش به وجود آوردم که منحصر به فرد است.

ساق بند معروف

هرکسی من را از نزدیک می شناسد می داند آدم وطن پرستی هستم و از سال های اول فعالیتم ساق بندهایی به رنگ پرچم کشورم را در دستم می اندازم.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا