بیوگرافی

بیوگرافی مصطفی راغب خواننده

عکس بیوگرافی مصطفی راغب خواننده ایرانی و همسرش با ناگفته های زندگی از تلاوت قرآن تا موسیقی را می خوانید.

بیوگرافی مصطفی راغب

مصطفی راغب متولد 28 اسفند 1368 در تهران ، خواننده و مداح است. فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته مدیریت می باشد که از تلاوت قرآن کریم شروع و سپس وارد عرصه خوانندگی شد و تجربه آهنگسازی هم دارد.

از تهران تا یزد

در تهران به دنیا آمده اما اما بزرگ شده شهر تاریخی یزد هستم. بعد از تولد زمانی که یکساله بود پدرم که رشته پزشکی می خواند به دانشکده پیراپزشکی شهید صدوقی بورسیه شد به همین دلیل به این شهر نقل مکان کردیم. چند سالی گذشت تا اینکه از سال 1376 وقتی 8 ساله بود تلاوت قرآن را شروع کرد.

از مداحی تا گروه سرود

او سپس وارد مداحی اهل بیت شد تا اینکه در مسابقات قرآنی و اذان به رتبه های برتر دست یافت و کنار آن در گروه سرود نیز به رتبه نخست کشوری رسید.

کلاس موسیقی

از سال 1382 که 14 ساله شد خوانندگی را زیر نظر اکبر عزیزی شروع کرد سپس به تهران رفت و زیر نظر حمیدرضا نوربخش و علی جهاندار نیز حضور داشت.

کنسرت

فعالیت جدی خود را از سال 1385 با تئاتر های موزیکال از جمله رستم و سهراب ، لیلی و مجنون و موسی و شبان بعنوان خواننده و بازیگر شروع کرد. او سپس از سال 91 با گروه همنوازان کنسرت های حرفه ای موسیقی را آغاز کرد.

آهنگساز برتر استان

در جشواره موسیقی جوان مقام اول را بدست آورد سپس رتبه برگزیده جشنواره بین المللی رضوی در بخش مناجات شد و 4 سال آهنگساز برتر جشنواره تئاتر بود.

در موسسه آوازی نو

راغب از سال 97 توسط موسسه آوازی نو جذب شد و حالا بعنوان خواننده صاحب سبک شروع به خوانندگی در موضوعاتی چون صلح، عشق، دوستی و مهربانی می کند.

ازدواج

مصطفی راغب هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

در مداحی

در کنار فعالیت خوانندگی در زمینه آموزش صداسازی نیز مشغول است و بعنوان مرثیه خوان در ایام عزاداری امام حسین (ع) نیز فعالیت می کند.

نقاشی رنگ روغن

مصطغی راغب در کنار فعالیت موسیقی بصورت حرفه ای در رشته نقاشی سبک رنگ و روغن نیز فعال استد و در مسابقات نقاشی نیز مقاوم دوم بدست آورده است.

تلاش برای یک اثر خوب

یک اثر موسیقایی خوب، نیازمند انتخاب صدای خوب ، آهنگ خوب و تنظیم کننده خوب آهنگ است و خواننده باید توانایی برقراری صحیح ارتباط بین گروه برای اجرای یک اثر ماندگار را داشته باشد.

علاقه به یزد و بافت سنتی

اگر الان از من بپرسید کجا را برای زندگی ترجیح می دهی قطعا یزد را انتخاب می کنم چون سرشاز از زندگی و معماری اصیل ایرانی است. باقت قدیمی و خانه های قدیمی سرشار از حس خوب و انرژی زندگی است اما وقتی به یک آپارتمان می رسید این حسن را نمیگیری …

موسیقی زبان مشترک

موسیقی زبان مشترک همه انسان های جهان است ما از بد تولد با ریتم و آهنگ هایی که خدای مهربان درون طبیعت قرار داده است روبرو می شود .

افتخارات

کسب رتبه اول مناجات خوانی در جشنواره دانشجویی لرستان ، رتبه اول آواز به همراه خواننده برتر گروه ‌نوازی در اولین جشنواره موسیقی جوان استان یزد در سال ‌93 برگزیده جشنواره موسیقی جوان کشور سال 91، کسب رتبه اول در جشنواره تئاتر منطقه قشم و کسب رتبه برتر در جشنواره بین ‌المللی رضوی طی سال ‌های 90 تا 93 کسب رتبه‌ تکخوان جشنواره سرود کشوری نغمه‌ عشق سال 87 ، کسب رتبه دوم و سوم با گروه موسیقی رندان بعنوان سرپرست و خواننده.

مدرس موسیقی

حالا اسمش را نمی شود گذاشت مدرس اما از سال 1392 اندک تجربیاتی که دارم در اختیار دوستان عزیزم بصورت رفاقتی قرار می دهم. بیشتر تو رشته های تصنیف و صداسازی ایرانی و ردیف های آوازی تدریس می کنم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا