بیوگرافی

بیوگرافی فرزاد فرزین خواننده و بازیگر

بیوگرافی فرزاد فرزین و همسرش شیوا کاکاخانی با عکس جدید و ناگفته هایی از شروع بازیگری تا علاقه اش به پرسپولیس را می خوانید.

بیوگرافی فرزاد فرزین و همسرش

فرزاد فرزین متولد 3 تیر 1360 در تهران ، خواننده آهنگساز و بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه آزاد تهران می باشد که از کلاس سلفژ شروع کرد و حالا در کنار خوانندگی وارد عرصه هنرپیشگی شده است.

خانواده

پدرش مشاور وزیر سابق راه و ترابری و مادرش از کارمندان ثبت احوال می باشد که سابقه ریاست هم دارد ، فرزاد تنها یک خواهر بزرگتر از خود بنام نیلوفر دارد.

پیانو برای خواهر و استعداد

2 ساله بودم که خانواده برای خواهرم که کلاس پیانو می‌ رفت کیبورد گرفته بودند. جالب است که اجازه نمی‌ دادند من دست به کیبورد بزنم چون کوچک و خراب‌ کار بودم اما پدر و مادرم کم‌ کم متوجه شدند که این منم که باید کلاس پیانو برم نه خواهرم.

شروع از 13 سالگی

در 13 – 14 سالگی خیلی دوست داشتم آهنگ های دیگران را بزنم ، چند آهنگی بلد بودم اما همیشه موزیک رو برای خودم می ساختم. تا 17 سالگی کارم شده بود آلبوم بسازم و بدم پسردایی هایش گوش کنند: کارها قابل بخشی نبود !

کلاس سلفژ

در نهایت برای ورود حرفه ای برای این عرصه کلاس سلفژ را بصورت خیلی فشرده زیر نظر سروش عازمی (نوازنده ویولن در ارکستر ملی) گذراند.

شروع حرفه ای

فرزین بصورت مبتدی از سال 1376 که 16 سالگی بود وارد موسیقی جدی شد تا اینکه بصورت حرفه ای از سال 1380 وقتی 20 ساله بود وارد گروه موسیقی کروز شد.  در این گروه تا مدتی بعنوان آهنگساز حضور داشت تا اینکه بعد از جدایی مشغول فعالیت مستقل شد و در نهایت سال 1383 آلبوم شراره را منتشر کرد که با استقبال خوبی مواجه شد.

ورود به بازیگری

اولین بار در سال 1385 که 25 ساله بود در فیلمی بنام پسران آجری به کارگردانی مجید قاری زاده در نقش یک خواننده بازیگری را تجربه کرد. بعد از چند تجربه در تله فیلم های مختلف، با حضور در سریال عاشقانه سال 95 به کارگردانی منوچهر هادی در دو نقش، استعداد خود را به نمایش گذاشت.

درخشش

فرزاد فرزین در سال 98 در سریال مانکن حضور موفقی را تجربه کرد و در سال 99 هم در سریال ملکه گدایان و گیسو دوباره در شبکه نمایش خانگی حضور داشت.

تجربه ممنوع الکاری

ماجرا از این قرار بود که من وقتی با شبکه MITV کار کردم هنوز مجوز داشت ، بعد که مجوز شبکه لغو شد به ما گفتند بروید کلیپ هایتان را در بیاورد. اما اینکار با وجود تلاش های ما شدنی نبود ، خودشان در آلمان نشسته بودند و به فکر شبکه شان بودند به همین خاطر از سال 84 تا 87 ممنوع الکار شدم.

ازدواج

فرزاد فرزین در سال 1390 وقتی 30 ساله بود با خانم شیوا کاکاخانی ازدواج کرد.

دیگر ترانه نمی گویم

آخرین ترانه ای که گفتم مربوط به سال 1387 در آلبوم شوک بود. من دیگر ترانه نمی گوید وقتی می توانی از روزبه بمانی ، حامد رجبی ، مسعود محمدی بهترین شعر را بگیرم چرا باید خودم شعر بگویم ؟!

طراح لباس اختصاصی

برای لباس هایم یک خیاط دارم که خودش طرحی می‌ دهد و می دوزد از سال 90 بود که با این فرد آشنا شدم و متوجه شدم کارش خوب است. او حالا در همه کنسرت‌ های من شرکت می‌ کند تا نتیجه کارش را ببیند و ایرادات را برای دفعه بعد پیدا کند ، منم سعی می‌ کنم هنگام کنسرت متفاوت باشم.

گرانترین خواننده ایران

مدیر برنامه‌ ام معتقد است من گران‌ ترین خواننده ایرانم ولی نمی‌ دانم دیگران چه مبلغی می‌ گیرند و وارد این مباحث نمی‌ شوند. اما گران مفهوم جالبی نیست می‌ توان گفت دستمزدم نسبت به کارم بالا است چون کاری که انجام می‌ دهم متفاوت است.

فراری از مدرسه

در دوران مدرسه خیلی بازیگوش بوده بطوری که کل مدرسه از پسش بر نمی آمدند. حالا هم دوست ندارد دوباره متولد شود چون علاقه ای به اینکه دوباره به مدرسه برگردد ندارد اصولا هم اهل کتاب نیست و بیشتر مجله و روزنامه می خواند.

صفات اخلاقی

بهترین صفت اخلافی ام اینه که در کارم انتقادپذیر و صبورم. البته درست که صبورم ولی گاهی اوقات زود عصبانی می‌ شوم، البته در دلم چیزی نیست و با نیت قبلی حرفی را به کسی نمی‌ زنم.

فوتبالی

فوتبال را دوست دارم ، پرسپوليسی كه هميشه بودم و هستم الان طرفدار بارسلونا هستم ولی قبلن تیم رئال مادرید رو دوست داشتم. دوستان خوب پرسپولیسی زیادی مثل محسن مسلمان و رامین رضاییان دارم و علی کریمی که همواره به من لطف دارند.

ویلای شمال + سفر

اصولا زیاد سفر می کنم ، یک مکانی در شمال دارم که برای استراحت به آنجا می روم. برای سفر خارجی علاقه مندم به خیلی از مکان ها سفر کنم از جمله آسیای شرقی به ویژه کشور چین و همین طور سفر به اروپا و آمریکا را خیلی دوست دارم.

پلی استیشن باز 

برای اینکه زبان خارجی ام تقویت شود بیشتر وقتم به دیدن سریال های روز دنیا می گذرد. اگر وقت کنم پلی استیشن هم بازی می کنم ، البته من از قدیمی کارهای بازی پلی استیشن هستم و کم کم دارم کفش هایم را آویزان می کنم.

بازیگران مورد علاقه

در کار جدی بازی های خسرو شکیبایی را خیلی دوست داشتم و بعدا پرویز پرستویی و در بازیگران طنز هم کلا اکیب مهران مدیری را دوست دارم.

هر شب 8 فیلم می بنیم

اهل کتاب نیستم و گاهی مطالب روزنامه ها را می خوانم اما هر شب 8 تا فیلم می بینم و یک سیزن سریال هم تمام می کنم ، یعنی تا آنجا که زنده باشم می بینم.

علایق

● ماشین: لکسوز مشکی دارد

● عطر محبوب: channel

● گل مورد علاقه: رز ویاس

● خواننده ایرانی: فریدون فروغی

● خواننده خارجی: مایکل جکسون

● رنگ: قرمز، سفید،خ اکستری

● ورزش: فوتبال

● از ساز گيتار خوشم می آيد

● کیبورد می‌ زند

● پيانو را دوست دارم

● تکواندو کار کردم و الان فقط بدنسازی

● عدد هفت را خوش يمن می دانم

● عاشق هديه دادنم

● به سگ علاقه دارم

● شهر لاهيجان را دوست دارم

● عاشق لواشکم

● صداي استاد شجريان را می پسندم

● در بین پرندگان كاسكو را دوست دارم

● فصل بهار را دوست دارم

● عاشق روز پنج شنبه ام

● خوش شانس است

● غذای: فقط شیشلیک

● میوه: آناناس

● رمانتیک و عاطفی م

● طلوع رو بیشتر از غروب دوست دارم

● ببعی رو بیشتر از فامیل دور دوس دارم

● مداد رنگی رو بیشتر از ماژیک دوس دارم

● چیپس رو بیشتر از تخمه دوس دارم

تجربه بازیگری

● سریال گیسو – 1399

● سریال ملکه گدایان – 1399

● فیلم آهنگ دو نفره – 1399

● سریال مانکن – 1398

● سریال عاشقانه – 1395

● فیلم سگ‌ های پوشالی – 1391

● فیلم کنسرت روی آب – 1389

● فیلم پسران آجری – 1385

آلبوم های رسمی

● شراره – 1383

● شوک – 1387

● شانس – 1388

● شلیک – 1390

● شخصی – 1392

● 6 – 1394

● شانزلیزه – 1396

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا