بیوگرافی

زندگی نامه بابک جهانبخش و بیماری قلبی

بیوگرافی بابک جهانبخش خواننده و همسرش پریا پرتوی فرد با عکس همسر اول و ناگفته های زندگی اش را می خوانید.

بیوگرافی بابک جهانبخش

بابک جهانبخش متولد 1 فروردین 1362 در آلمان ، خواننده و آهنگساز است. دانش آموخته رشته صداگذاری موسیقی می باشد که ابتدا بعنوان فوتبالیست شروع کرد سپس وارد موسیقی شد و از دو ازدواج خود صاحب یک فرزند پسر است.

از آلمان تا ایران

بابک با نام اصلی علی جهانبخش بخاطر تحصیلات پدرش در شهر بوخوم آلمان به دنیا آمد. سال 1367 وقتی 5 ساله بود زیر نظر استاد آلمانی در مدرسه موسیقی شهر بوخوم نواختن پیانو را شروع کرد تا اینکه با پایان دانشگاه پدرش به ایران بازگشتند.

مجوز از 14 سالگی

در ایران زیر نظر مرحوم مجتبی میرزاده آهنگساز قدیمی دوره های موسیقی را گذراند و سال 1376 در 14 سالگی با تایید علی معلم مجوز اجرا در تلویزیون را گرفت.

اولین آلبوم

جهانبخش سال 1382 وقتی 20 ساله بود مشغول تهیه آلبوم شد تا اینکه دوسال بعد آلبوم چی شده را روانه بازار کرد که بعنوان دومین پدیده سال موسیقی انتخاب شد.

ازدواج اول

بابک جهانبخش در سال 1388 وقتی 26 ساله بود با مروارید شهریاری ازدواج کرد. خانم شهریاری از عوامل برگزار کننده کنسرت جهانبخش در لندن انگلستان بود که این آشنایی از آنجا شکل و به ازدواج ختم شد که ثمره آن یک پسر بنام آرتا می باشد.

بیوگرافی مروارید شهریاری

مروارید شهریاری تحصیلکرده مدیریت بازرگانی است و در حال حاضر یک شرکت بازرگانی دارد و نویسنده یک کتاب تخصصی در حوزه تجارات می باشد.

ازدواج دوم

در روزهای پایانی آذر 1396 بابک جهانبخش با انتشار عکسی دونفره از ازدواج خود با خانم پریا پرتوی فرد طراحی و مدل لباس خبر دارد.

فوتبالیست حرفه ای

فوتبال که یکی از اجزای مهم زندگی من است ، فوروارد و هافبک راست پست تخصصی من بود و در آلمان هم که بودم در تیم پایه بوخوم  بازی می کردم. در یک دوره حتی کاپیتان یکی از تیم ها بودم لباس تیم مان هم آبی بود.

بازی در استقلال

وقتی از آلمان برگشتم به ایران از آنجایی که همه خانواده من استقلالی بودند من هم به این تیم علاقمند شدم و بعد در مدرسه فوتبال این باشگاه هم ثبت نام کردم. فوتبالم هم خوب بود و خوب هم پیشرفت کردم ولی چون خلق و خوی من با بچه هایی که آنجا بودند فرق داش  بعضی بی احترامی ها به من خیلی فشار می آورد. همین باعث شد که دیگر قید فوتبال را بزنم و تمام تلاش خودم را در موسیقی بگذارم.

استعداد چاقی و رژیم

من ذاتا استعداد چاقی دارم البته نه به اين معنا كه خيلی چاق شوم ولی اگر رعايت نكنم خيلی زود تپل می شوم و به همين دليل رژيم غذايی ام را رعايت می كنم. به نظرم یک هنرمند لازم است كه تناسب اندام هم داشته باشد.

پوشش و لباس

لباس و پوشش خیلی برایم مهم است و حس می کنم بخشی از وجود یک انسان و مخصوصا یک هنرمند است البته خیلی اهل این نیستم دائما به ظاهر و موهایم برسم.

پیشنهاد بازیگری

برای ورود به سینما پیشنهاداتی داشته ام، ولی تا الان که مقاومت کرده ام ! به نظرم انجام بعضی از کارها فرد را تخریب می کند و هر کسی هرکاری نباید انجام دهد.

علاقه به حیوانات

من علاقمند حیوانات هستم و در کودکی انواع حیوانات از جمله همستر ، خرگوش ، لاک پشت و مدت کوتاهی طوطی و کاسکو داشتم. سگ و گربه را هم دوست دارم اما حساسیت شدیدی هم دارم ، سگ دوست خوبی است و هم مسئولیت پذیری دارد که برای پسرم داشتن سگ را انتخاب می کنم.

علت تحصیل تا دیپلم

سال 1379 در 17 سالگی زمانی که برای تست خوانندگی و سولفژ به ارشاد رفتم از بین 400 نفر قبول شدم و مجوز صدایم را گرفتم. پس از کسب مجوز ، پدرم برای سومین بار تحت عمل جراحی قرار گرفت و به مدت یکسال در بیمارستان بستری بود به همین دلیل چون منم تک پسر بودم نتوانستم ادامه تحصیل بدهم و تحصیلاتم در حد دیپلم باقی ماند.

کنسرت در ایران و خارج

اولین کنسرت خارج من سال 1387 در لندن بود سپس در سال 1389 بعد از انتشار آلبوم سومم بنام احساس در تهران نیز کنسرت برگزار کردم.

از سفر تا شنا

سفر رفتم همیشه من را خوشحال می کند حتی اگر یک جای نزدیک هم باشد برایم هیجان انگیز است البته شنا کردن هم بشدت برایم جذاب است.

صدای بنان و عقیلی

در ماشین بیشتر موسیقی تلفیقی گوش می دهم ، گوش دادن به صدای داریوش رفیعی ، استان بنان و سالار عقیلی هم حالم را خوب می کند.

از مرگ نمی ترسم

من از مرگ چندان نمی ترسم ، شاید بخشی از این نترسیدن من به این خاطر باشد که عشق این روزها از زندگی ما رفته و همه ما به نوعی ماشینی زندگی می کنیم. در این بین هر وقت به یاد آرتا (پسرم) می افتم حس می کنم بزرگترین کار ناتمام من بزرگ کردن این پسر است چون حضور من به او حس امنیت می دهد.

بیماری قلبی

بابک جهانبخش در روز های منتی به پایان آذر ماه 99 بخاطر گرفتگی سه رگ اصلی قلبش در بیمارستان بستری شد تا بزودی زیر عمل جراحی برود.

نسبت با علیرضا جهانبخش

بابک جهانبخش با علیرضا جهانبخش (فوتبالیست) اهل رودبار گیلانی نسبت فامیلی ندارد اما هر دو از چهره های شناخته شده هستند.

آلبوم ها

● چی شده – 1384

● بی اسم – 1387

● زندگی من – 1390

● اکسیژن – 1392

● مدار بی ‌قراری – 1393

● حالم خوبه – 1395

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا