بیوگرافی

بیوگرافی نگین پارسا و علت ممنوع الکاری

بیوگرافی نگین پارسا خواننده و نوازنده و همسرش با عکس های شخصی  و ناگفته ها از روزی که ممنوع الکاری شد را می خوانید.

بیوگرافی نگین پارسا

نگین پارسا متولد 5 دی 1369 در تهران ، نوازنده و خواننده است. فعالیت خود را با نوازندگی شروع کرد اما در عین مخالفت خانواده که میخواستند دکتر شود وارد عرصه موسیقی شد و حالا بعنوان بانوی تابوشکن مشهور است.

خانواده و مخالفت

در یک خانواده موسیقی دوست با دو خواهر بزرگ شد اما اینکه بخواد کار موسیقی را حرفه ای انجام دهد خانواده مخالف بودند و میخواستند او دکتر شود.

شروع از 9 سالگی

از شدت علاقه به موسیقی با راکت بدمینتون ادای نوازندگی در می آورد تا اینکه پدر راضی شد گیتاری بخرد و اینطور شد که از 9 سالگی شروع به یادگیری موسیقی کرد.

تمرین با شبکه MITV

با گوش دادن به آهنگ های شبکه MITV تمرینات خود را با ایده از سبک راک شروع کرد و با ضبط آهنگا و تمرین تکرار تا مدت ها بصورت انفرادی ، نواختن را یاد گرفت.

زیر نظر بابک ریاحی پور

در 18 سالگی اولین قطعه خود را با تنظیم ایمان حجتی منتشر داد تا اینکه زیر نظر بابک ریاحی پور (نوازنده) موسیقی را بصورت حرفه ای یاد گرفت.

شروع با کاوه یغمایی

اولین حضور خانم پارسا روی استیج با کاوه یغمایی در قامت همخوان بود سپس با رضا صادقی و بنامین بهادی هم بعنوان نوازنده گیتار و همخوان همکاری داشت. در سال 96 نیز مدتی در گروه داک خانم شهره سلطانی ، نوازنده بود.

دیده شدن با حمید عسکری

زمستان 97 در سانس اول حمید عسکری بصورت اتفاقی خانم پارسا چند ثانیه ای تک خوانی کرد که باعث شد مسئولان حراست برج میلاد میکروفن او را بگیرند. در ادامه سانس دو اما حمید عسکری با میکروفن خود کنار نگین پارسا همخوانی کرد که همین اتفاق باعث ممنوع الکاری هردو آنها شد.

از محدودیت و فعالیت

درست است که محدودیت‌ هایی برای فعالیت بانوان وجود دارد اما تا قبل ممنوعیتم هیچ مانع خاصی برای فعالیتم در موسیقی نبوده و واکنش تهاجمی را شاهد نبوده‌ ام.

موسیقی من راک است

تمرکز اصلی من روی موسیقی و آواز خواندن است اما چرا بند خودمون را تشکیل نمی دم  برای اینکه سبک مورد علاقه من راک هست. متاسفانه این نوع موسیقی در کشور من مخاطب زیادی ندارد.

رابطه عاشقانه

نگین پارسا مدتی با بابک ریاحی پور همسر سابق مهتاب کرامتی وارد یک رابطه عاشقانه شد اما در نهایت به ازدواج ختم نشد. خودش می گوید زمان ارتباطم با بابک بخاطر مریضی پدر و بحران خانواده سعی کردم بصورت دوستانه ارتباطم را کات کنم تا او را درگیر مشکلاتم نکنم.

بیماری نادر پدر

پدرم ظرف مدت 8 ساعت در حالی که هوشیار و سالم بود تمام اعصاب محیطی بدنش را از دست داد قلح شد و چند روز بعد به کما رفت. بعدا متوجه شدیم مبتلا به بیماری نادری بنام «جی بی اس» هست که با تلاش زیاد و بعد دو سال درمان ایشان در ICU به زندگی بازگشت اما ویلچر نشین شد.

مدلینگ

خانوم هنرمند بخاطر چهره خود مدتی نیز در عرصه مدلینگ وارد شده و بیشتر در عکاسی های هنری و میکاپ تبلیغاتی دیده می شود.

عاطفه به مردمم

من به این مردم عاطفه دارم ، من به همون شخصی که ممنوع الکارم کرد عاطفه دارم ، حتی اگر DNA مارو هم در نظر بگیرید یکسری اطلاعات مشابه بیولوژی – ژنتیکی داریم و یک جورهایی هم خون به حساب می آیم. سعی کنیم همدیگر را درک کنیم و دوست داشته باشیم و بر اساس پوشش و رنگ شال همدیگر را قضاوت نکنیم و تفاوت ایدولوژی و افکار را با صحبت حل کنیم.

حمید مثل برادرم

من خیلی سال هست حمید (عسکری) را می شناسم ، واقعا مثل برادرم هست و او مثل خواهرش همیشه توی اجرا و تمرین ها مواظب من بود.

تجربه بازیگری

نگین پارسا در نوجوانی با تئاتر بازیگری را تجربه و بعدها به کلاس های بازیگری رفت و سال 98 با فیلم «سگها ديشب نخوابيدند» نقش سرباز آمریکایی را ایفا کرد ایشان سال ها قبل نیز تجربه بازی در تله فیلم و فیلم کوتاه را هم دارد.

تغییر نام خانوادگی

نام اصلی این هنرمند «نگین اکبرپور» می باشد که سال ها پیش با پیشنهاد مرحوم داوود رشیدی نام فامیلی هنری «پارسا» را از نام خانوادگی مادرش انتخاب کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا