بیوگرافی

بیوگرافی کامل حامد زمانی خواننده انقلابی

بیوگرافی حامد زمانی و همسرش الهه قرقانی با عکس های حامد زمانی خواننده و داستان زندگی شخصی و شهرت اش را می خوانید.

بیوگرافی حامد زمانی

حامد زمانی متولد 21 فروردین 1367 در میمه اصفهان، خواننده است. فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته علوم سیاسی از دانشگاه تهران می باشد از قاری قرآن به سمت موسیقی ارزشی رفت و در این راه هر از گاهی حاشیه ساز می شود.

از خانواده تا مداحی و قرآن

پدرش معلم بازنشسته و مادرش خانه دار است. در دوران کودکی بعلت صدای خوش و استعداد فراوانی که داشت به تشویق خانواده به قرائت قرآن و مداحی روی آورد و مدتی نیز به کلاس های آموزشی می رفت. او توانست در مسابقات قرائت نیز چند رتبه استانی و کشوری بدست آورد.

از قرآن تا موسیقی

سال 1374 وقتی 7 ساله بود با تشویق پدرش در کنار قرائت به کلاس های موسیقی سنتی استاد طباطبایی رفت و دوره آواز را گذراند و بعدا به فراخور زمان به سمت موسیقی پاپ رفت.

اولین قطعه و امرار معاش

در سال 1384 وقتی 17 ساله بود با انتشار قطعه زینت آسمان رسما خود را بعنوان یک خواننده معرفی کرد و تا مدت ها نیز بعنوان ترانه سرا و آهنگسار برای دیگر خوانندگان کار می کرد.

شهرت با تیتراژ

اما شروع شهرت زمانی در سال 1388 با خواندن تیتراژ برنامه سیاسی : دیروز، امروز و فردا شروع شد که اجرای این برنامه بر عهده وحید یامین پور بود.

مرگ بر آمریکا و تقدیر رهبری

زمانی بعدا با خواندن آهنگ های انقلابی و ارزشی از جمله قطعه مرگ بر آمریکا در 13 آبان 1392 در برابر سفارت آمریکا بیش از گذشته نامش شنیده شد. این خواننده اندکی بعد توسط مقام معظم رهبری مورد تقدیر قرار گرفت.

ازدواج و همسرش

حامد زمانی در سال 1392 وقتی 25 ساله بود با دختری بنام الهه قرقانی ازدواج کرد که مهریه همسرش تنها 14 سکه تمام بهار آزادی می باشد. الهه قرقانی : باید بگویم از سر جوزدگی و هیجان نبوده که با حامد ازدواج کردم اتفاقا شناخت خوبی از حامد داشته ام قبل از اینکه حامد به این جایگاه برسد او را انتخاب کرده بودم. من در تمام دوره آشناییمان دو آتیشه ترین طرفدار حامد بودم.

سبک موسیقی

وی موسیقی خود را ترویج‌ دهنده گفتمان و ارزش‌ های جهانی اسلام و انقلاب اسلامی دانسته و دامنه مخاطبان آثار خود را بسیار گسترده و فراتر از مرزهای جغرافیایی ایران می‌ داند.

حمله موتور سواران

جمعه 8 آبان 1394 دو موتور سوار ناشناس به ماشین آقای زمانی حمله کردند و شیشه های ماشین او را شکستند و با اینکه خسارات جدی به ماشین وارد شد اما آسیبی به وی نرسید.

حمایت از تتلو

او در مصاحبه ای از امیر تتلو حمایت کرد و گفت : تازه اینو فهمیدم این اعتقادی که حامد زمانی داره، توی بچه های زیرزمینی به مراتب بیشترشو میشه پیدا کرد، نمونش همین آقای تتلو …

درگیری با پلیس فرودگاه

3 مرداد 98 بود که خبر دستگیری این خواننده بخاطر مواد مخدر رسانه ای شد و حتی ویدیو های مبهمی از درگیری کلامی زمانی با پلیس در فرودگاه مهرآباد منتشر یافت. اما اصل موضوع مربوط به وجود ادوات ممنوعه در وسایل دوست همراه حامد زمانی بود که با اعتراض این خواننده به تفتیش او به جر و بحث با پلیس کشیده شد. پلیس اعلام کرده چیزی نبوده و مشکل حل شده است !

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا